banner
סיכום שבועי

הסיכום השבועי: הידיעות הבולטות של השבוע

מה קרה השבוע בעולם הנדל"ן? מגדילים מסכם את השבוע וחוזר לכותרות השבוע החולף בהתחדשות העירונית בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. והשבוע – עסקה גדולה בתחום החניונים האוטומטיים, מכרז משמעותי ברמת השרון, תוכנית התחדשות עירונית חדשה בחולון, אזהרה של שר השיכון וגם מדריך לרכישת דירה בקורונה

הסגר השלישי לא נגמר והמוטציות ממשיכות להטריד את כולם. השבוע עוד כמה שיאים נשברו במציאות הקורונה שמלווה אותנו כמעט שנה – סגירה כוללת של נתב"ג, מהומות בבני ברק וגם המספרים של החולים ממשיכים לעלות. גם בכל מה שקשור לפוליטיקה המקומית אין חדש, כולם מחממים מנועים לקראת בחירות והממשלה? לא ממש מתפקדת. 

ומה בנדל"ן? גם בענף נרשמו לא מעט אירועים משמעותיים השבוע . פספסתם? הנה תזכורת קצרה לידיעות, הכתבות והסרטונים הבולטים שעלו במגדילים השבוע

עסקה גדולה בתחום החניונים האוטומטיים. 3 מתקני חנייה ב-6 בנייני מגורים שעוברים תמ"א 38 בבת ים בהיקף של 6 מיליון שקל. העסקה תאפשר פתרונות חניה ל-90 רכבים. איפה ממוקמים הבניינים, מה כוללת העסקה וכמה כסף משלמים בעלי דירות על תחזוקת המתקנים הללו? לחצו לכאן לקריאת כל התשובות בידיעה המלאה.  

חושבים שמחירי הדירות במרכז הארץ עוד עשויים לרדת? מכרז שנסגר השבוע לבניית מאות דירות חדשות ברמת השרון מעיד שההפך הוא הנכון. למכרז ניגשו 41 קבלנים ויזמים והתוצאות – מאות מיליונים רק על הקרקע. שווי קרקע ליחידת דיור נקבע על כ-1.9 מיליון שקל כך שמחירי הדירות הסופיים יהיו הרבה יותר גבוהים. רוצים לדעת בדיוק בכמה זכו היזמים ועוד פרטים על המכרז? לחצו כאן לקריאת הידיעה המלאה.  

תוכנית חדשה בחולון. הוועדה המחוזית לתכנון ובניה הפקידה בתנאים תוכנית מתאר להתחדשות עירונית בעיר. מדובר בתוכנית המגדירה מתחמים לתמ"א 38 ותאפשר המשך פעילות של תוכנית החיזוק בעיר. כמה יחידות דיור יכולות להיבנות במסגרת תמ"א 38 בעיר ומה קובעת התוכנית החדשה? לחצו כאן כדי לקבל את כל התשובות.  

שר הבינוי והשיכון חושש מהמצב בשוק הדיור ודורש מראש הממשלה ושר האוצר תקציב נוסף למשרד הממשלתי. "ללא תוספת תקציבית מיידית אנו עלולים להימצא בפני מחסור בדירות ועליה במחירי הדיור אשר תביא להכבדה נוספת על כלכלת משקי הבית בישראל", כך שר השיכון. לחצו כאן לקריאת הידיעה המלאה על המכתב ששלח השר לראש הממשלה ושר האוצר.

מתכוונים לרכוש דירה בקרוב? מתכננים למכור דירה? מדובר בעסקה משמעותית מאוד עם לא מעט דגשים שיש לשים אליהם לב. עכשיו – בתקופת הקורונה, יש אפילו עוד כמה דברים חשובים שחשוב לדעת. מדריך רכישת דירה בקורונה יעשה לכם קצת סדר. לקריאת המדריך לחצו כאן.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות