banner
מתקן חניה רובוטי תל אביב // פרומוט מתקני חניה
מתקן חניה רובוטי תל אביב // פרומוט מתקני חניה

עסקה גדולה בענף החנייה האוטומטית: 90 מקומות חניה לשישה בניינים ב-6 מיליון שקל

מדובר בעסקה שנחתמה בין חברת פרומוט פתרונות חניה ובין ז.י.פ חברה לבנייה המקדמת פרויקט תמ"א 38 ב-6 בנייני מגורים במרכז העיר בת ים. במסגרת העסקה תספק פרומוט שלושה חניונים אוטומטיים שישרתו את 6 הבניינים

עסקה גדולה בתחום מתקני החנייה האוטומטיים: חברת פרומוט מתקני חניה חתמה על הסכם לאספקת 90 מקומות חניה עבור 6 בנייני דירות ותיקים במרכז בת ים. מדובר במתקני חניה שיותקנו במסגרת פרויקט תמ"א 38 במסלול עיבוי וחיזוק שצפויה ז.י.פ חברה לבניה בע"מ לבצע בששת הבניינים במהלך השנים 2021 עד 2024. היקף העסקה בין ז.י.פ ופרומוט מוערך בכשישה מיליון שקלים, כ-2 מיליון שקל למתקן.

ששת הבניינים בהם צפויות העבודות להתבצע הם זמנהוף 11-13, דניאל 65-67, ודניאל 75-77 הממוקמים כולם בסמיכות אחד לשני במרכז בת ים. בכל אחד מצמדי הבניינים הללו 32 דירות קיימות, ובמסגרת פרוייקט התמ"א צפויות להתווסף לכל צמד 30 דירות נוספות. על פי ההסכם שנחתם, עבור כל צמד בניינים שכזה תתקין פרומוט חניון רובוטי בן 27 מקומות חניה ושלושה מקומות חניה נוספים באמצעות מכפילי חניה מכאניים.

מתקן חניה רובוטי תל אביב // פרומוט מתקני חניה
מתקן חניה רובוטי תל אביב // פרומוט מתקני חניה

בסך הכל תספק פרומוט במסגרת העסקה שלושה חניונים רובוטיים מדגם Slimparker 557 של ענקית החניונים האוטומטית הגרמנית WÖHR. בחברה מסבירים כי מתקן זה מתאים לשטחים צרים במיוחד שכן הוא מחייב רוחב מינימלי של 2.60 מ' בלבד. 

בעוד מי שמשלם על עלות התקנת מתקני החניה הוא היזם, חשוב לזכור שבעלי הדירות משלמים על מתקנים אלו גם דמי תחזוקה קבועים. במקרה הזה, מדובר בטווח של בין 3,000 שקל ל-5,000 שקל לחודש בהתאם למסלול התחזוקה שבעלי הדירות בוחרים. 

זמנהוף 11-13 // צילום ז.י.פ חברה לבנייה
זמנהוף 11-13 // צילום ז.י.פ חברה לבנייה

מנכ"ל פרומוט אודי דרזנר: "לאחר שבעשור האחרון היה השימוש בפתרונות החניה האוטומטיים נפוץ בעיקר בתל-אביב ובמידה פחותה גם בירושלים, גבעתיים ורמת גן, הרי שכיום עוד ועוד ערים הסובלות ממצוקת חניה עולות על מפת החניה האוטומטית. בת-ים צפויה להיות אחת המובילות שבהן, לצד חולון, ראשון לציון ופתח תקווה – שגם בהן חלה התעוררות בתחום".

מנכ"ל ז.י.פ חברה לבנייה, יוסי פריינד: "אזור מרכז בת-ים סובל כיום ממצוקת חניה שאינה פחותה מזו של מרכז תל אביב, והחל מהשעה 6 בערב מציאת חניה באזור היא בלתי אפשרית. לכן היה לי ברור שכלל הפרויקטים בביצוענו חייבים לכלול מקום חניה אחד לפחות לכל דירה חדשה שנבנה, על מנת שלא להעמיס על תשתיות החניה באזור". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות