banner
סיכום שבועי

הסיכום השבועי: הידיעות הבולטות של השבוע

מה קרה השבוע בעולם הנדל"ן? מגדילים מסכם את השבוע וחוזר לכותרות השבוע החולף בהתחדשות העירונית בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. והשבוע – כיצד השפיעה הקורונה על תכנון משרדים, תוכנית ענק בתלפיות בירושלים, ביקורת על הסכמי מדף בהתחדשות עירונית, תוכנית אירוח על היטלי השבחה וגם מאמר שעה אחד על פעילות הממשלה בימי קורונה

הסגר השלישי הסתיים רשמית, אבל חלק ניכר מבתי הספר והגנים עוד נותרו סגורים ברוב הארץ, כך שההקלה המשמעותית מההגבלות עוד לא הגיעה. לפחות אפשר ללכת להסתפר, לטייל ואפילו ללכת לבתים של אנשים אחרים שאינם חלק מהמשפחה הגרעינית שלנו. החיסונים ממשיכים וכך גם מתנגדי החיסונים במקביל ועוד לא ברור מה הדרכון הירוק יכלול. 

ומה בנדל"ן? גם בענף נרשמו לא מעט אירועים משמעותיים השבוע . פספסתם? הנה תזכורת קצרה לידיעות, הכתבות והסרטונים הבולטים שעלו במגדילים השבוע

מה יהיה על שוק המשרדים? האם שנת הקורונה שינתה את הענף מקצה לקצה? ראיון עם אדריכל אורי הלוי, מבעלי אורבך הלוי אדריכלים, על ההשפעה של המגיפה על תכנון ועיצוב משרדים, ועל הענף באופן כללי. רוצים לדעת איך הקורונה תשפיע על המשרד שלכם? ואיך תיראה השגרה החדשה? לחצו כאן

ירושלים מתחדשת: הועדה המחוזית אישרה תוכנית ענק בתלפיות הכוללת עירוב שימושים נרחב. במסגרת התוכנית למעלה מ-8,000 יחידות דיור במגדלים של עד 30 קומות וגם שטחי מסחר ותעסוקה. מה חושב על התוכנית ראש העיר? לחצו כאן לקריאת הידיעה המלאה.

 

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית פרסמה עוד שני הסכמי מדף לשימוש בעלי הדירות והנכסים. האחד מתייחס להתקשרות עם עו"ד הדיירים והשני להתקשרות עם יזם בפרויקט חיזוק. לחצו כאן לקריאת הידיעה המלאה. במקביל, לאחר הפרסום נשמעו קולות שונים בקרב גורמים שונים בענף הנדל"ן שחלקם אף ביקרו את המהלך. לחצו כאן לקריאת התגובות לפרסום הסכמי המדף.

מכסחי ההיטלים: עוד פרק בתוכנית האירוח מבית מגדילים, הפעם שיחה על היטלי השבחה עם שמאית המקרקעין והמשפטנית נחמה בוגין. למה חשוב להיעזר בשמאי מומחה בכל הקשור להיטלי השבחה ומה הסיכוי להפחית שומה של מליוני שקלים לאפס? לחצו כאן לצפייה בתוכנית המלאה. 

הממשלה לא מתפקדת, וענף הנדל"ן מתחיל לשלם את המחיר. היעדר דיונים בממשלה על תקציב לדיור מופחת וגם קבלת החלטות סותרות שמשאירה פועלי בניין בבית ללא יכולת לחזור לעבודה. זה רק חלק מהתמונה. לחצו כאן לקריאת המאמר המלא.

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות