banner
סיכום שבועי

הסיכום השבועי: הידיעות הבולטות של השבוע

מה קרה השבוע בעולם הנדל"ן? מגדילים מסכם את השבוע וחוזר לכותרות השבוע החולף בהתחדשות העירונית בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. והשבוע – יום האשה במגדילים, רשות מקרקעי ישראל משיקה שירותים מקוונים, הממשלה אישרה תקציב לדיור מופחת, המפקחת על המקרקעין חייבת סרבניות לחתום וגם מדריך על תאונות בפרויקט תמ"א 38

פורים עבר, פסח בפתח והיקף המחוסנים בישראל ממשיך לעלות. השמיים מתחילים להיפתח לקראת הבחירות המתקרבות והקלות נוספות נכנסו לתוקף. בין היתר מסעדות ובתי קפה נפתחו ואפילו עולם התרבות מתחיל לחזור צעד אחר צעד.

ומה בנדל"ן? גם בענף נרשמו לא מעט אירועים משמעותיים השבוע . פספסתם? הנה תזכורת קצרה לידיעות, הכתבות והסרטונים הבולטים שעלו במגדילים השבוע.

יום האשה במגדילים. השבוע צוין יום האישה, ולכבוד המאורע, פרסמנו פרויקט הצדעה לנשים הבולטות בענף הנדל"ן וההתחדשות העירונית, שלא פעם נטען כי הוא רווי בגברים ונטול נשים. לחצו כאן להיכנס לעמוד הפרויקט, לצפות בסרטונים ולקרוא מה חושבת נבחרת הכח הנשי של ענף הנדל"ן על התחום.

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) השיקה שירותים מקוונים. לאחר שנים ארוכות בהן שלל שירותי רמ"י ניתנו רק למי שהגיע למשרדים ועמד בתור, שנת הקורונה הצליחה להביא את הדיגיטל גם לתחום זה. השבוע הושקה המערכת החדשה שתאפשר שורה של פעולות בלחיצת כפתור. רוצים לדעת איזה באילו שירותים מדובר? ומה אומרים על כך בכירי משרד הבינוי והשיכון? לחצו כאן.

אחרי חודשים ארוכים בהם תוכנית דיור מופחת של משרד הבינוי והשיכון לא יכלה להתקדם מפאת חוסר תקציב, ובגלל שלא התקיים בנידון דיון בממשלה, סוף סוף הגיע האישור המיוחל. תקציב לדיור במחיר מופחת אושר ומכרזים יוכלו לצאת לדרך. לחצו כאן לקריאת המאמר המלא. 

המפקחת על רישום המקרקעין במשרד המשפטים קיבלה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין שעתיד לעבור תמ"א 38 כנגד בעלות דירה בבניין שסירבו לחתום ולקדם את הפרויקט. לחצו כאן כדי לקרוא מה הייתה תגובתה של המפקחת על רישום מקרקעין למקרה ומה התוצאה הסופית. 

מדריך: האם דיירים יצטרכו לשלם פיצויים בעקבות תאונה בפרויקט תמ"א 38? נושא חשוב לבעלי דירות בפרויקטי התחדשות עירונית, במיוחד תמ"א 38/1, בהם אתר הבנייה ומקום המגורים הם אותו המקום. רוצים לדעת באיזה מקרים עשויה להיות חשיפה לבעלי הדירות ומה כדאי ונכון לעשות? לחצו כאן.   

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות