banner

סוגרים שבוע: פרק 15 | איך להימנע מטעויות בתהליך התחדשות עירונית?

פרק מספר 15 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע – שיחה עם עו"ד אוריתה קורנובסקי ועו"ד הילה גבאי זיתוני בעלות משרד עורכי דין  kgz | קורנובסקי גבאי זיתוני על טעויות נפוצות בהליך התחדשות עירונית ואיך בעלי הדירות יכולים להימנע מהן. כנסו כנסו

פרק 15 לסוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

 בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

 בפרק 15 –  בעולם הנדל"ן בכלל, ובעולם של התחדשות עירונית בפרט, יש לא מעט נקודות תורפה בתהליך שבעלי הדירות עוברים. מדובר ברגעים או בפגישות בהם בעלי דירות וגם אנשי מקצוע עלולים לטעות, וכדי להימנע מהטעויות הללו לפעמים כל מה שצריך, זה לדעת מה לשאול או על מה מותר או אסור לחתום. הפעם ב'סוגרים שבוע', שיחה עם עו"ד אוריתה קורנובסקי ועו"ד הילה גבאי זיתוני, בעלות משרד עורכי דין  kgz – קורנובסקי גבאי זיתוני, שמסבירות מה הטעויות הנפוצות שעלולים בעלי דירות לעשות בתהליך – ואיך אפשר להימנע מהן. איך תבדילו בין הצעה של יזם מיומן להצעה של מאכער ומתי צריך להרים דגל אדום ולהתייעץ עם איש מקצוע.

כל התשובות וטיפים חשובים בסרטון.   

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות