banner

סוגרים שבוע: פרק 24 | רכישת דירה חדשה בפרויקט התחדשות עירונית

פרק מספר 24 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם יפעת גרתי אלון, מנכ"לית ושותפה בפייב סטארס שיווק פרויקטים למגורים, על רכישת דירה חדשה בפרויקט התחדשות עירונית. למה צריך לשים לב וכמה טיפים חשובים. כנסו כנסו

פרק 24 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 24 –  מתכננים לקנות דירה חדשה? מחפשים את האחת והיחידה אבל לא מצליחים לראות את היער מרוב הדובים? קודם כל תירגעו – אתם לא היחידים. רכישת דירה חדשה היא מהלך לא פשוט בכלל. יש כל מיני דברים שצריך לקחת בחשבון בחיפוש דירה. כמו למשל – למה חשוב לשים לב שקונים דירה על הנייר? האם יש הבדל ברכישת דירה חדשה בפרויקט רגיל או בפרויקט התחדשות עירונית? ואלו עוד דברים חשובים כדאי לקחת בחשבון מעבר לדברים הרגילים שכל אחד יודע.  על כל זה, ועוד, בשיחה עם יפעת גרתי אלון מנכ"לית ושותפה בפייב סטארס שיווק פרויקטים למגורים. מחפשים דירה? הישענו אחורה והקשיבו לכמה טיפים חשובים. קדימה – מתחילים. 

צפייה מהנה.

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות