banner
הבניין ברחוב קורצאק // צילום: עוזי עבדה
הבניין ברחוב קורצאק // צילום: עוזי עבדה

כמה תעלה דירה בפרויקט תמ"א 38 ברחוב יאנוש קורצ'אק בקריית אונו?

מדובר בפרויקט תמ"א 38/1 בשני בנייני מגורים בעיר בני 4 קומות שיקבלו תוספת של 3 קומות נוספות במקביל לחיזוק הבניין מפני רעידות אדמה. הדירות הישנות והחדשות יקבלו חניה ומחסן והפרויקט קיבל היתר בניה

פרויקט נוסף של תמ"א 38/1 בקרית אונו יוצא לדרך. מדובר בפרויקט של חברת גרופין יזמות ובניה המתייחס לשני בניינים ברחוב יאנוש קורצ'אק מספרים 5 ו-7. 

במסגרת הפרויקט מוסיפים שלוש קומות חדשות בבניינים, מעל ארבע הקומות הקיימות. כך, בכל בניין יתווספו 10 דירות חדשות ל-16 הדירות הקיימות. הפרויקט קיבל היתר בניה לאחרונה, וביצוע צפוי להתחיל בקרוב.

הדמיית פרויקט קורצאק // זיתוני הדמיות אדריכליות
הדמיית פרויקט קורצאק // זיתוני הדמיות אדריכליות

מהחברה נמסר כי הדירות החדשות יהיו בנות 4 חדרים , בשטח 97 מ"ר עם מרפסת בשטח 13 מ"ר. מחיר השיווק של הדירות עומד על החל מ-2.12 מיליון שקל. בקומות העליונות פנטהאוז בן 4 חדרים בשטח 105 מ"ר עם מרפסת בשטח 89 מ"ר ופנטהאוז בן 5 חדרים  בשטח 115 מ"ר עם מרפסת בשטח 82 מ"ר בהחל מ-3.05 מיליון שקל.

עוד במסגרת הפרויקט, יוחלפו בבניינים הישנים כל המערכות והתשתיות, והלובי ישופץ. במקביל, לדירות הישנות יתווספו ממ"ד ומרפסת שמש. הדירות החדשות כמו גם בעלי הדירות הוותיקים יקבלו מחסן וחניה רשומים בטאבו.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות