banner
חודי // צילום: רז רוגובסקי | ליליה נחמן // צילום: אלה פאוסט
חודי // צילום: רז רוגובסקי | ליליה נחמן // צילום: אלה פאוסט

סוגרים שבוע: פרק 6 | תיווך, קורונה ומחירי הדירות

פרק שישי בתוכנית השבועית החדשה מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע – מתווכי הנדל"ן. למה הישראלים תמיד מנסים להסתדר בלי מתווך, ולא אוהבים לשלם את דמי התיווך. האם בכלל צריך מתווך היום בהליך רכישת דירה ובמה מתווך יכול לסייע לנו בתהליך המייגע? שיחה עם ליליה נחמן, מנכ"לית רשת התיווך אנגלו סכסון, שתנסה לשכנע אותנו למה כדאי להיעזר במתווך ולענות על השאלות הבוערות בתחום. כנסו כנסו

סוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחה קצרה על נושאים אקטואליים, אחד על אחד, לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק השישי – מתווכי הנדל"ן. למה הישראלים תמיד מנסים להסתדר בלי מתווך, ולא אוהבים לשלם את דמי התיווך. איך אפשר לבדוק האם למתווך יש רשיון והאם בכלל חשוב שיהיה רישיון תיווך? וגם – מה אומרים הנתונים של המתווכים על מחירי הדירות עכשיו בקורונה? שיחה עם ליליה נחמן, מנכ"לית רשת התיווך אנגלו סכסון, שתנסה לשכנע אותנו למה כדאי להיעזר במתווך, ולענות על השאלות הבוערות בתחום.

כל התשובות בסרטון.   

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות