banner

סוגרים שבוע: פרק 19 | אחזקה ותחזוקת הבניין בהתחדשות עירונית

פרק מספר 19 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם אמיר רוזנבלום, יועץ ניהול ואחזקת מבנים ובעלי חברת עידן ש.נ.י. על אחזקה ותחזוקה של מבני המגורים לאחר פרויקט התחדשות עירונית. המעבר מדמי ועד בית נמוכים לחברת אחזקה יקרה, והצורך בפיקוח על התחום. כנסו כנסו

פרק 19 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 19 –  אחזקה ותחזוקה בבניין המגורים אחרי פרויקט התחדשות עירונית. אחד מהנושאים החשובים שלא מדברים עליהם מספיק הוא המעבר מתשלום ועד בית של עשרות שקלים בבניין הישן, לתשלומי תחזוקה ואחזקה לחברות ניהול שיכולים להגיע למאות שקלים בדירה החדשה. מדובר בהבדלים משמעותיים שכל בעל דירה צריך לקחת בחשבון. אמיר רוזנבלום, יועץ ניהול ואחזקת מבנים ובעלי חברת עידן ש.נ.י. מסביר על מה צריך להקפיד, מה חשוב לדעת ובאיזה שלב צריך להתחיל ולחשוב על הנושא. במקביל, לא רק המקרים הנקודתיים חשובים, אלא גם ההתייחסות לתחום ברמת המאקרו. האם מדובר בתחום מפוקח והאם יש צורך בפיקוח על חברות הניהול, האחזקה והתחזוקה. 

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות