banner
ניר גולדנשטיין // יחצ | אורי חודי // צילום: רז רוגובסקי
ניר גולדנשטיין // יחצ | אורי חודי // צילום: רז רוגובסקי

סוגרים שבוע: פרק 5 | פינוי בינוי בימי קורונה

פרק חמישי בתוכנית השבועית החדשה מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע – הסגר, הקורונה וההשפעה על קידום פרויקט של התחדשות עירונית. שיחה בגובה העיניים עם ניר גולדנשטיין, המשנה למנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. בין היתר מסביר גולדנשטיין איך פועלים תחת מגבלות סגר, כשאי אפשר להתכנס ולהיפגש, והאם החודשים האחרונים מקפיאים את הפרויקטים או דווקא יובילו לפריחה בתחום. כנסו כנסו

סוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית נדל"ן שבועית חדשה מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחה קצרה על נושאים אקטואליים, אחד על אחד, לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

 

בפרק החמישי – סגר, קורונה וההשפעה על קידום פרויקט של התחדשות עירונית. שיחה בגובה העיניים עם ניר גולדנשטיין, המשנה למנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. האם בחודשים האחרונים יש יותר או פחות פעילות בתחום, מה עושים כשאי אפשר להתכנס יחד והאם התקופה שסגרה את כולנו בבתים דווקא תוביל לקידום יותר פרויקטים או לקיפאון של הענף? במקביל – כמה טיפים לבעלי הדירות לתקופה הנוכחית.

כל התשובות בסרטון.   

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות