banner

סוגרים שבוע: פרק 9 | להפוך בנייני משרדים למגורים. זה אפשרי?

פרק תשיעי בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם דניאלה פז ארז, מנכ"לית ובעלים של חברת הייעוץ פז כלכלה והנדסה, על הפוטנציאל בהסבה של בנייני משרדים למגורים. האם זה אפשרי? האם זה כלכלי? ובכלל – כמה בנייני משרדים מתוכננים במרכז הארץ, והאם מדובר בעצם בפתרון אפשרי למצוקת הדיור? כנסו כנסו

סוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחה קצרה על נושאים אקטואליים, אחד על אחד, לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק התשיעי – בנייני משרדים, חדשים וישנים, והסבתם לבנייני מגורים. האם זה אפשרי? שיחה פתוחה עם דניאלה פז ארז, מנכ"לית ובעלים של חברת הייעוץ פז כלכלה והנדסה, על המתווה אותו הציע משרד האוצר בחוק ההסדרים האחרון, על היתכנות כלכלית של המהלך וגם, על מה ידרבן את היזמים לפעול בכיוון. במקביל – מה היצע התוכניות המאושרות לבנייני משרדים במרכז הארץ, האם יש מספיק? או אולי יותר מידיי? והאם הסבה של בנייני משרדים למגורים יכולה להיות הפתרון האמיתי למשבר הדיור.

כל התשובות, וגם כמה מספרים מפתיעים – בסרטון שלפניכם.   

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות