banner

סוגרים שבוע: פרק 17 | משכנתא בימי קורונה

פרק מספר 17 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע – שיחה עם דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות, על היקפי המשכנתאות הגדולים ב-2020, על ההקפאה בגלל הקורונה וגם על הצעדים החדשים של בנק ישראל והשפעתם על מחירי הדיור. כנסו כנסו

פרק 17 לסוגרים שבוע עם מגדילים.תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 17 –  מתחילים את 2021 עם שאלות ותשובות בנושא חשוב שלפעמים קצת קשה להבין – משכנתאות. הקורונה הובילה להקפאה משמעותית של ההלוואות לדיור ב-2020 מצד אחד, אבל מצד שני היקפי המשכנתאות שנלקחו מהבנקים השונים בשנה החולפת המשיכו לשבור שיאים. דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות, מסביר מה קורה בשוק, איך אפשר להסביר את היקפי המשכנתאות הגבוהים, וגם – מה יהיה עם תום תקופת ההקפאה ואיך ישפיעו הצעדים החדשים של בנק ישראל על רוכשי הדירות. 

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות