banner
קושניר // צילום: שירה לוי | חודי // צילום: רז רוגובסקי
קושניר // צילום: שירה לוי | חודי // צילום: רז רוגובסקי

סוגרים שבוע: פרק 8 | שיחה על קשישים, סרבנים וקורונה בפינוי בינוי

פרק שמיני בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע – קשישים בהתחדשות עירונית, איך הקורונה השפיעה על הפעילות מול האוכלוסייה המבוגרת, ואלו חששות חדשים היא העלתה. דן קושניר, הבעלים של חברת דן קושניר התחדשות עירונית המלווה את בעלי הדירות לכל אורך הדרך, בשיחה אחד על אחד על הנושא החשוב הזה.  כנסו כנסו

סוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחה קצרה על נושאים אקטואליים, אחד על אחד, לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק השמיני –  קשישים בהתחדשות עירונית, בעלי דירות, פרויקט, יזם ומה שביניהם. איך הקורונה השפיעה על האוכלוסייה המבוגרת, האם זה נכון שדווקא בבניינים המיועדים להתחדשות עירונית שיעור הקשישים גבוה במיוחד, ולמה זו טעות להשתמש בביטוי 'דייר סרבן'. שיחה פתוחה עם דן קושניר, בעלי חברת דן קושניר התחדשות עירונית. קושניר, מנהל פרויקטים ומתכנן חברתי, מלווה חברות יזמיות ובעלי דירות בכל אבני הדרך של מיזם התחדשות עירונית עד למימוש הפרויקט. עוד בשיחה עם קושניר – איך מגיעים למצב שיש כתובת אחת לדיירים ומדוע הבנת הצרכים של דיירים קשישים יכולה להשפיע אפילו על תכנון הפרויקט.   

טיפים, תובנות וכל התשובות – בסרטון.   

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות