banner

סוגרים שבוע: פרק 25 | מה זה תיק מידע ואיך זה קשור להתחדשות עירונית

פרק מספר 25 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם עו"ד מיכה גידרון על קידום תהליכי תכנון ובניה, הוצאת תיק מידע וגם מה הבעיה בתהליך ואיך אפשר לפתור אותה. כנסו כנסו

פרק 25 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 25 –  כדי להתחיל בתהליך שיוביל בסופו של דבר לבניה, אם בהתחדשות עירונית ואם בעולם הנדל"ן בכלל, צריך קודם כל לקבל את המידע על המגרש, הנכס הקיים ועוד שורה של דברים חשובים. בשביל זה קיים תהליך של הוצאת תיק מידע מהרשות המקומית. לתהליך זה כללים, לוחות זמנים וגם מגבלות, והוא נקודה חשובה בחיי פרויקט שעל בעלי המקצוע הרלוונטיים להקפיד לעשות נכון. עו"ד מיכה גידרון, מומחה בהתחדשות עירונית ובדיני התכנון והבניה, מסביר מה זה תיק מידע, איך זה קשור להתחדשות עירונית, מה הבעייתיות בנושא ואיך אפשר לשפר, לדעתו, את כל התהליך.    

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות