banner

סוגרים שבוע: פרק 16 | לאן הולכת תמ"א 38?

פרק מספר 16 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם עו"ד ינקי (יעקב) עפרוני, שותף מייסד במשרד עורכי הדין יוריסט-עפרוני, על תמ"א 38 הישנה לעומת החדשה, על האפשרות של שינוי הרוב הנדרש וגם על תמורות לבעלי הדירות. כנסו כנסו

פרק 16 לסוגרים שבוע עם מגדילים. תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

 בפרק 16 –  שנת 2020 נגמרת עם אי וודאות משמעותית בכל הקשור להתחדשות העירונית בכלל ותמ"א 38 בפרט. כל השנה מדברים על סופה של תמ"א 38, אבל שום תוכנית חלופית לא אושרה. שינויים מרחיקי לכת, כמו הורדת הרוב הדרוש למשל, היו אמורים להיכנס לחקיקה, אבל גם זה לא קרה. עו"ד ינקי (יעקב) עפרוני, שותף מייסד במשרד עורכי הדין יוריסט-עפרוני, משרד עורכי דין העוסק בייצוג בעלי דירות בלבד בפרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, מנסה לעשות קצת סדר בבלאגן. מה כדאי לבעלי הדירות לעשות? לאן הולכים הדברים ומה הסיבה שהתמורות לבעלי הדירות הולכות ויורדות. 

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות