banner
שמעון מירון // צילום: אבישי פינקלשטיין
שמעון מירון // צילום: אבישי פינקלשטיין

עסקה גדולה בחיפה: 117 מיליון שקל עבור כמחצית ממתחם תעסוקה ומסחר

מדובר בעסקה לרכישת 49% ממתחם מתחם העסקים והקניות דאון טאון חיפה. נכון להיום כולל המתחם 8,000 מ"ר בשימוש מסחרי ועוד 27 אלף מ"ר לבניה עתידית

עסקה גדולה בחיפה. הכשרה חברה לביטוח בניהולו של שמעון מירון, רוכשת מחברת "טרה אמפריום אייץ בע"מ" 49% מהבעלות על מתחם העסקים והקניות הפתוח דאון טאון חיפה, בעבור כ-117 מיליון שקל.  

מתחם העסקים והקניות דאון טאון, הסמוך לים, ממוקם בין בניין המשטרה החדש למתחם בזק ומשתרע על שטח של 8,000 מ"ר הממוקם בקומת קרקע ונמצא בשימוש מסחרי נכון להיום.  עוד במסגרת הפרויקט זכויות לבנייה נוספת של 27 אלף מ"ר שעתידים להיבנות בעתיד בשני שלבים. 

נכון להיום המתחם כולל רק את קומת המסחר, המאוכלסת על ידי סניף רשת 'אושר עד', מתחמי מזון, חנויות אופנה ועוד. הבנייה העתידית אמורה לכלול עוד חמש קומות משרדים. מחירי השכירות בנכס נאמדים סביב 80 שקל למ"ר בממוצע וכיום המתחם עומד על 87% תפוסה. את העסקה מטעם הכשרה ביטוח הוביל מימון פחימה, מנהל מערך הנדל"ן . עורכי הדין שליוו את העסקה עורכי הדין אבי עייש וירדנה בן שלום.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "מדובר על יישום האסטרטגיה ההשקעות של החברה .רכישת משרדים עם שוכר קבוע ויציב לאורך תקופה ארוכה כאשר הכשרה רוכשת 49% מהנכס, כך גם במקרה רכישת הבעלות במגדלי דאון טאון , עסקה זאת נעשית בהלימה לאסטרטגיית הרווחיות של החברה  בדבר רכישת נכס שיניב תשואה ראויה לאורך זמן".

רועי קדוש סמנכ"ל ההשקעות ראשי ראש תחום אשראי ונדל"ן בהכשרה מסר: "בימים אלו אנו ממשיכים באמצעות זרוע הנדל"ן של החברה, באיתור נכסים חדשים לרכישה במודל השותפויות בכל חלקי הארץ. ההשקעות בנדל"ן מהוות מבחינת הכשרה אפשרות לגוון את תיק ההשקעות האלטרנטיבי בימים בהם שווקי הנדל"ן תנודתיים, ובכך יספק שוכר ממשלתי כעוגן תזרימי יציב, שאינו נמצא בקורלציה גבוהה עם השוק".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות