banner
אילוסטרציה // depositphotos
אילוסטרציה // depositphotos

סקירה מיוחדת 3: כמה יעלה לכם לרכוש דירה בסמיכות לפארק?

בעקבות הקורונה זינקו הביקושים למגורים בקרבת פארקים ושטחים ציבוריים פתוחים. "מגדילים" מגיש לכם את הפרויקטים החמים המציעים דירות למגורים בקרבת הפארקים של ערי ישראל – איפה וכמה זה יעלה לכם? כתבה שלישית בסדרה

בסדרת הכתבות המיוחדת ל"מגדילים" מוצגים הפארקים הגדולים בישראל, תוך סקירת הפרויקטים שמציעים דירות בקרבתם – החל מפארקי ענק בשטח אלפי ומאות דונם ועד לפארקים עירוניים ושכונתיים שמהווים מקום מפלט ומוקד לבילוי והתאווררות עם הילדים והמשפחה.

לכתבה הראשונה בסדרה

לכתבה השנייה בסדרה

פארק החבלים – עמק הכרמל
שכונת "עמק הכרמל" מוקמת דקות מספר מפארק החבלים, הכולל שני הגשרים התלויים מעל לערוץ העמוק של נחל קטיע, המעניקים תצפית בלתי שגרתית על המדרון שמתחת לאוניברסיטת חיפה, המכוסה כולו בחורש טבעי מפותח. מסלול הצעידה בפארק מציע צמחיית חורש ונקודות תצפית על הנחל ועל מדרון הכרמל הירוק ונמשך כמחצית השעה.

בימים הקרובים צפויה חברת אלמוגים להשיק את שלב ג' בפרויקט הטבע הייחודי "עמק הכרמל”, הממוקם בעמק הכרמל שבנשר. ייחודו של שלב זה, בדומה לבנייני מגורים באיטליה ובספרד,  שהבניינים יהיו בנויים על צוק ההר והנוף הנשקף מחלונות הבתים שלהם הוא יפיפה. בפרויקט, הבנוי על צלע הר, ובגלל הטופוגרפיה הייחודית, מתוכננים שטחים ציבוריים לרווחת התושבים בשיתוף העיריה, ביניהם: מצפור ונקודות תצפית המשקיפים מזרחה,  בוסתן ייחודי אשר ישתלו בו עצים וצמחים המותאמים לאזור, אמת מים לאורך המדרגות ובסופה בריכת מים אקולוגית עם חבצלות מים ודגי נוי, גינה קהילתית, גינת כלבים, מתקני כושר ועוד הפתוחים לקהל הרחב.

דירת 4 חדרים, בשטח של 108 מ"ר, מרפסת 15 מ"ר החל מ- 1,350,000 מיליון שקל.

הדמייה: 3dvision
הדמייה: 3dvision

פארק אגם השלולית – נתניה
חברת אלמוגים משיקה בימים אלה בשכונת אגמים החדשה את פרויקט "אלמוגים נתניה" הכולל 2 מגדלים בני 32 קומות ובהם 256 דירות בעיצוב עלית. השכונה ממוקמת דקות מספר מפארק אגם השלולית. אגם זה הינו השני  בגודלו מבין בריכות החורף במישור החוף והיא גם אחת משתי בריכות החורף הגדולות, היפות והחשובות  ביותר שנותרו במישור החוף.   

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 5 חדרים בקומות 18-32, בשטח של 128 מ"ר. חלק מהדירות משקיפות לים וחלקן משקיפות לפארק ולנוף פתוח עד הרי ירושלים, מה שמאפשר ליהנות מנוף ירוק או כחול הנשקף מכל אחת מהדירות. בנוסף, פנטהאוז  ייחודי בן 5 חד' ובו בריכת שחיה, תקרות גבוהות במיוחד.

בנוסף, השכונה תוכננה כך שכל השירותים שהתושבים צריכים נמצאים ממש מתחת לביתם:  גני ילדים דתיים וחילוניים, בית ספר יסודי, קופות חולים, דואר, בנקים,  מרכזי קניות ועל פי התכנון עתידים להבנות גם בית ספר תיכון ומתנ"ס שכונתי. בנוסף, גשר להולכי רגל המוביל תוך 5 דקות לים.

דירת 5 חדרים, בשטח של 128 מ"ר, מרפסת 12 מ"ר ניתן למצוא החל מ- 2,500,000  מיליון שקל.

הדמייה: 3dvision
הדמייה: 3dvision

האגם המלאכותי  – באר שבע
שכונת "נחל הפארק", הממוקמת בכניסה הדרום מזרחית של באר שבע, משתרעת על כ-1,150 דונם. על פי התכנון בשנים הקרובות ייבנו בשכונה 5,000 יחידות דיור. השכונה,  שמתוכננת בדגש על קיימות והתאמה אקלימית,  נבנתה על פי חלוקה לרובעים, עם שתי שדרות ראשיות המחברות את השכונה למרכז העיר ולאזור התעסוקה. 

השכונה החדשה תהיה ייחודית בנוף הדרומי, עם האגם המלאכותי הגדול בארץ – 90 דונם שטחו. האגם הינו, חלק מפארק רחב ידיים המשתרע על כ- 5300 דונם, הכולל מתחם ספורטק רב-תכליתי, גם הוא הגדול מסוגו בארץ. המתחם מאפשר לתושבים אזורי פעילות ספורטיבית כדוגמת שייט בסירות פדלים, רכיבת אופניים משפחתית, מסלולי ריצה, פארק צפרות, מתחם ספורטק ענק  ועוד. 

פרויקט "אודם על הפארק" של קבוצת אבני דרך, הנבנה בשכונת "נחל הפארק" החדשה,  כולל 7 בניינים ו-168 יחידות בתמהיל דירות גדולות במיוחד בנות 3 עד 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרווחים שתקרת הסלון שלהם משתרעת לגובה של כ- 3.13 מ' המשקיפים לפארק. 

ניתן למצוא דירת 5 חדרים, בשטח של 128 מ"ר במחיר של החל מ- 1,420,000 שקל בלבד.

הדמיה: אבני דרך
הדמיה: אבני דרך

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

קורס מבוא להתחדשות עירונית – לפרטים ליחצו כאן

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות