banner
פרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו // הדמייה 3division
פרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו // הדמייה 3division

סקירה מיוחדת: כמה יעלה לכם לרכוש דירה בסמיכות לפארק?

בעקבות הקורונה זינקו הביקושים למגורים בקרבת פארקים ושטחים ציבוריים פתוחים. "מגדילים" מגיש לכם את הפרויקטים החמים המציעים דירות למגורים בקרבת הפארקים של ערי ישראל – איפה וכמה זה יעלה לכם? כתבה ראשונה בסדרה

משבר הקורונה בשנה האחרונה חידד בקרב הציבור את החשיבות של ריאות ירוקות בקרבת הבית. לפי מחקר מקיף שביצע שמאי המקרקעין שמוליק כהן ממשרד SK שמאות, המתמחה בליווי פיננסי של יזמים בהקמת פרויקטי נדל"ן, כל זאת הביא לעלייה בביקוש למגורים בקרבת פארקים ולזינוק של עשרות אחוזים במחירי הדירות בשכונות הצמודות לפארקים עירוניים הגדולים בישראל. לדברי כהן, "במרבית השכונות הצמודות לפארקים מחירי הדירות עלו פי כמה וכמה יותר מהעלייה הכללית בעיר, ובו-בזמן שבחלק מהערים אף נרשמו ירידות מחירים בתקופה הנבדקת – מה שמאשש אף יותר את הממצאים". 

בסדרת הכתבות הבאה יוצגו הפארקים הגדולים בישראל, תוך סקירת הפרויקטים שמציעים דירות בקרבתם – החל מפארקי ענק בשטח אלפי ומאות דונם ועד לפארקים עירוניים ושכונתיים שמהווים מקום מפלט ומוקד לבילוי והתאווררות עם הילדים והמשפחה.

הפארק הלאומי – רמת גן
הפארק הלאומי ברמת גן, בין הגדולים בישראל, נמצא בימים אלה בתהליך פיתוח ושדרוג משמעותי, מה שצפוי להפוך אותו לאחד מהפארקים היפים והמושקעים בארץ. הפארק משתרע על פני 1,800 דונם וכולל לצד הספארי מגוון אטרקציות כגון, אגם רחב ומרהיב, מתחם כושר הגדול מסוגו בעולם, גן פרחים, אוסף הפסלים הגדול ביותר של קדישמן, אמפיתיאטרון, חורשות אקליפטוסים, מוזיאון האדם והחי, בית ספר לרכיבה על סוסים, מתחמי כושר ומשחקים, טיילת, מתחם כדורעף חופים, "שביל חורשת האקליפטוס ע"ש נעמי שמר" ועוד. עיריית רמת גן השקיעה בפיתוח הפארק ובשדרוגו עשרות מיליוני שקלים. בימים אלו החלו העבודות להקמת מסלול כושר קרבי והכנה לצה"ל, לצד אטרקציות נוספות.

פרויקט המגורים החדש THE LAKE נבנה על ידי החברות סרוגו וצמח המרמן על הפארק הלאומי רמת גן במרחק של כ-100 מטר מהאגם, ויכלול 3 מגדלי מגורים יוקרתיים צמודים לפארק שיציעו נוף פתוח לפארק ולאגם. למתגוררים בו יהיו 4 מעברים וגישה ממתחם המגורים ישירות לפארק, כך שבעצם הפארק הענק מהווה את החצר הצמודה של דיירי המתחם. שלושת המגדלים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5-6 חדרים עם נוף לאגם. מחיר לדוגמא: המחיר לדירות 5 חדרים נע בין 3.19 מיליון שקל לדירות בשטח של 120 מ"ר ל-3.7 מיליון שקל לדירות 5 חדרים בשטח של 130 מ"ר בקומות גבוהות.

אאורה רמת חן // הדמייה viewpoint
אאורה רמת חן // הדמייה viewpoint

חברת אאורה ישראל מקימה את פרויקט היוקרה "אאורה רמת חן" בשכונת רמת חן היוקרתית ברמת גן הצמודה לפארק הלאומי. הפרויקט כולל 3 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 30 קומות כ"א ו-522 יחידות דיור, במקום מבני רכבת ישנים שייהרסו. בבסיס המגדלים ייבנה מתחם מסחרי בשטח 2,000 מ”ר, חניונים תת קרקעיים ושטחי ציבור ירוקים. המפרט הטכני עשיר ואיכותי במיוחד וכן כלולים פסיליטיז כמו חדר כושר, ג'ימבורי לילדים, מקומות בילוי וחללי עבודה, וגני משחקים. על תכנון הפרויקט אחראי אדריכל אבנר ישר ממשרד ישר אדריכלים המוביל. החברה מציעה דירות 3 חדרים בגודל של 69 מ"ר ו-11 מ"ר מרפסת במחיר של 2.32 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בגודל 90 מ"ר ו- 12 מ"ר מרפסת במחיר של 2.87 מיליון שקל, דירות 5 חדרים ב-3.3 מיליון שקל, ו-6 חדרים ב-3.95 מיליון שקל וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

פרויקט קריניצי החדשה של החברות צמח המרמן אזורים ואשדר // צילום: עידן גור
פרויקט קריניצי החדשה של החברות צמח המרמן, אזורים ואשדר // צילום: עידן גור

פארק קריניצי החדשה – רמת גן
בשכונת קריניצי החדשה ברמת גן יש פארק רחב ידיים בשטח של כ-40 דונם, המשתרע בין הבניינים לכיוון כפר אז"ר, ויש בו כיום גינה קהילתית הכוללת גינת תבלינים, ריצוף מחלחל ומערכות בקרה חכמות להשקיה לחיסכון במים, שתי בריכות אקולוגיות עם דגים, חצר כלבים, מתחם ספורט אתגרי לילדים, מתחם מתקני כושר למבוגרים, מסלולי הליכה ואופניים, פינות ישיבה ועוד.

פרויקט קריניצי החדשה נבנה על ידי החברות אשדר, אזורים וצמח המרמן, וכולל 4 מגדלי יוקרה עם 476 דירות. דירת 5 חדרים בקומה 3 בפרויקט נמכרת ב-2.75 מיליון שקל.

פארק הירקון – תל אביב
פארק הירקון בתל אביב (השם הרשמי – "גני יהושע"), משתרע על שטח של כ-3,800 דונם וכולל מרחבים עצומים של דשא, חורשות, עצים, פרחים, נחל הירקון ולא מעט אטרקציות. הוא כולל גם שבילי הליכה המתאימים גם לריצה, לצידם מסלולי רכיבה לאופניים ומגרשי ספורט. בין האטרקציות בפארק גני הנצחה שונים, פינת חי בבלי, הגן הטרופי, גן הקקטוסים, הגן הגזום, גן הסלעים, אתר שבע טחנות ואתר עשר טחנות, תל נפוליאון ועוד. 

מגדל בראשית בשכונת בבלי // הדמייה יסקי מור סיוון
מגדל בראשית בשכונת בבלי // הדמייה יסקי מור סיוון

משפחת כוזהינוף בונה את "מגדל בראשית" בשכונת בבלי בת"א, ובמסגרת התוכניות לפיתוח השכונה יוקם פארק ירוק המשתרע על 70 דונם אשר יחבר את השכונה לפארק הירקון הסמוך. מגדל "בראשית" עתיד להתנשא לגובה של 44 קומות שהם 156 מטר גובה, ויכלול כ-174 יח"ד. הוא ייבנה בצורת Y, וכך יאפשר לכל הדירות בו לקבל נוף מערבי לים או לחילופין את הנוף המרשים של הפארק. מעטפת המגדל היא קירות מסך שמאפשרים נוף פנורמי פתוח לכל הכיוונים. המגדל מציע למעשה "וילות באוויר" – דירות פנטהאוז מרהיבות בקומות הגבוהות עם חלל מגורים ראשי של 120-150 מ"ר ללא עמודים, ומרפסות בשטח 28-56 מ"ר.

פארק החורשות – תל אביב
פארק החורשות הוא פארק בשטח 80 דונם בדרום תל אביב. הפארק כולל שטחים ירוקים נרחבים, שבילי אופניים, מתקני ספורט, מתקני משחק לילדים, מתקן אומגה, פארק צפרות, מתחם כנסיית פטרוס הקדוש ובעתיד מתוכנן להיפתח בו גם גן בוטני. הפארק חודש ושוקם ב- 2013 והוא מהווה ריאה ירוקה חשובה במרקם החיים העירוני בתל אביב-יפו.

פרויקט view של יוסי אברהמי // הדמייה וויופוינט
פרויקט view של יוסי אברהמי // הדמייה וויופוינט

פרויקט VIEW של חברת יוסי אברהמי ממוקם בשכונת נווה עופר המתחדשת ונהנה מקרבה למוסדות חינוך איכותיים כמו ביה"ס לטבע, ביה"ס 'שבח' והמכללה האקדמית וכן קרבה לקו הרכבת הקלה העתידי. הפרויקט כולל 100 יח"ד בשני בניינים בני 11 ו-14 קומות, המוצבים מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי פרטי. הפרויקט בנוי ומאוכלס בימים אלה ממש, ונותרו דירות אחרונות למכירה, בנות 5 ו-6 חדרים, במחיר של החל מ-3.39 מיליון שקל.

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות