banner
הבניינים הישנים בעיר // אוסף עצמי
הבניינים הישנים בעיר // אוסף עצמי

רחובות: קידום מתחם התחדשות עירונית הכולל כ-6,000 יח"ד בשכונת אושיות

בימים אלו מזמינה העירייה את התושבים למפגש שיתוף הציבור לקידום מתחם התחדשות עירונית נוסף ומשמעותי בשכונת אושיות בעיר, זאת במקביל לקידום מתחם מילצ'ן הכולל כ-1,500 יח"ד להכרזה במסלול רשויות

עיריית רחובות, באמצעות מינהל ההנדסה והחברה לפיתוח רחובות, מודיעה כי היא בוחנת "מתווים תכנוניים וכלכליים לקידום התחדשות עירונית במתחמים אשר הוגדרו להתחדשות עירונית ברחבי העיר", ובתוך כך מקדמת מפגש שיתוף הציבור בשכונת אושיות, מתחם הכולל כ-6,000 יח"ד.  

ברקע לקידום מתחם אושיות, כבר נמצא בעיצומו תהליך יישום התוכנית הגדולה בארץ להתחדשות עירונית בשכונת קריית משה , שם כפי שפורסם ב"מגדילים" לפני כחודש – 70% ממקבצי הדיירים כבר בחרו יזמים. במקביל העיריה מדווחת כי קיימה מפגשים ראשוניים לקידום תהליכי התחדשות עירונית במתחם האצ"ל, הכולל כ-400 יח"ד ובמתחם מילצ'ן ,שם כפי שפורסם ב"מגדילים" לפני מספר חודשים, מתוכנן מתחם פינוי בינוי הכולל כ-1,500 יח"ד, להכרזה במסלול רשויות.

בתוך כך, בראיונות אישיים  עם בעלי הדירות במתחם עלה כי הם מברכים על החלטת העירייה לקחת לידיים את התכנון, ואף טענו כי "היו כל מיני יזמים שניסו למכור לנו כל מיני גדלים של דירות ולתת לדיירים אשליה של דירה חדשה וגדולה וזה לא הגיע להיתכנות במציאות". כעת פועלת עיריית רחובות כאמור לקדם את תהליך ההתחדשות העירונית גם בשכונת אושיות, מתחם שצפוי לכלול כ-6,000 יח"ד, כפי שמסר ראש העיר, רחמים מלול, בראיון ל"מגדילים" בעבר.

"העירייה מעוניינת לשתף את התושבים בתהליך ומזמינה את התושבים למפגש שיתוף ציבור מקוון בו יוצגו עיקרי תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת אושיות, במהלך המפגש יתקיים דיון במתכונת שאלות ותשובות במהלכו יוכלו התושבים לקבל תשובות לכל השאלות שלהם על תהליך ההתחדשות בשכונה", כך מציינים בעירייה. את המפגש, שיתקיים ב-12.10.21 בזום יוביל ראש העיר וישתתפו בו חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית, מהנדסת העיר ונציגי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

רחמים מלול // אלירן אביטל
רחמים מלול // אלירן אביטל

ראש העיר רחמים מלול, מסר לתושבים בפרסומי העירייה כי: "בשנים האחרונות אנו פועלים ללא לאות לחדש את פני העיר, ומחוללים מהפיכה בתחום – אני קורא לתושבי אושיות להצטרף לתושבי מילצ'ן, מתחם האצ"ל וכמובן תושבי קריית משה, שנמצאים בשלב מתקדם ביותר. הצטרפו למפגש ובואו להכיר את תהליך ההתחדשות שהשכונה צפויה לעבור, הרלוונטי לעתיד שלכם. במפגש תוכלו לקבל מענה לכל שאלותיכם".

גיא צור // רמי זרגנר
גיא צור // רמי זרגנר

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית, קורא גם הוא בפרסומים לתושבים להצטרף למפגש: "תושבי אושיות היקרים הצטרפו אלינו אל מהפכת ההתחדשות העירונית. אנחנו מחכים לכם לחלוק ביחד חזון משותף ורעיונות לחידוש פניה של השכונה. נבחרי הציבור ואנשי המקצוע מצפים לכם במפגש המקוון, ביחד נחולל שינוי". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות