banner
אילוסטרציה // depositphotos
אילוסטרציה // depositphotos

למרות הקורונה: שבע הצעות למכרז למגרש למסחר ותעסוקה בפרדס חנה כרכור

על אף שתחום המשרדים והמסחר נמצא באי וודאות לאור מגפת הקורונה, מכרזי רשות מקרקעי ישראל בתחום זה ממשיכים לגרור ביקוש רב ותוצאות גבוהות. מכרז שנסגר לאחרונה בפרדס חנה גרר שבע הצעות כאשר ההצעה הזוכה היתה גבוהה משמעותית ממחיר המינימום ואף מהשומה

בעוד מגפת הקורונה משפיעה בצורה משמעותית על תחום המשרדים והמסחר בכל רחבי הארץ, נראה שיזמים וקבלנים לא מתרגשים וממשיכים להסתכל קדימה ולגשת למכרזים במקומות בולטים. דוגמא לכך ניתן לראות במכרז שנסגר בימים האחרונים והתייחס למגרש המיועד למשרדים ומסחר בפרדס חנה כרכור. מדובר במכרז שפורסם באתר רשות מקרקעי ישראל, גרר הצעות רבות וההצעה הזוכה בסופו של דבר הייתה אף גבוהה משמעותית ממחיר השומה שפרסמה רמ"י (רשות מקרקעי ישראל). 

במכרז זכתה חברת עמרם את ביטון יזמות ובניה, שהציעה 8.7 מיליון שקל על הקרקע. לסכום זה יתווספו עוד הוצאות פיתוח בגובה כ-3.52 מיליון שקל. הצעתה של החברה הייתה הגבוהה מתוך שבע הצעות שהוגשו סך הכל. כאמור, הסכום לחכירת הקרקע גבוה משמעותית ממחיר המינימום שנקבע במכרז – כ-2.96 מיליון שקל ואף ממחיר השומה שנקבע על כ-6.52 מיליון שקל.  נציין כי גם ההצעה השנייה בגובהה שהוגשה למכרז הייתה מעל גובה השומה, אולם ממוצע כלל ההצעות עמד על סכום נמוך יותר – 5.77 מיליון שקל בלבד. 

המגרש נשוא המכרז משתרע על פני מעט יותר מ-2 דונם בדרום היישוב, לא רחוק ממפגש כביש 65 עם כביש 652 (צפונית מזרחית מצומת חנה).  על פי מסמכי המכרז, מדובר בחכירת הקרקע מרמ"י לתקופה בת 98 שנה עם אופציה לתקופה זהה נוספת.

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות