banner
מגדל רוגובין תדהר // depositphotos
מגדל רוגובין תדהר // depositphotos

אושרה תוכנית להוספת 7 קומות מעל החניון של רוגובין תדהר

הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז תל אביב אישרה את התוכנית לתוספת של עד 7 קומות מעל החניון של בית רוגובין-תדהר במתחם הבורסה ברמת גן. ייעוד הקומות החדשות למשרדים ומסחר.

תוכנית לתוספת 7 קומות מעל מבנה החניון של בית רוגובין-תדהר במתחם הבורסה ברמת גן אושרה. מדובר במבנה הממוקם בדרך מנחם בגין 11 בסמוך למגדל הקיים ומעל מבנה החנייה הקיים. על פי מסמכי התוכנית: "תוספת שטחי בניה מעל הכניסה הקובעת, אשר תאפשר תוספת של עד 7 קומות ושטחים לתעסוקה ומסחר מעל מבנה חניה קיים". נציין כי מדובר בתוספת קומות שאינה מעל המגדל הקיים אם כי מעל החניון העילי בן 5 הקומות שקיים היום. התוכנית אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז תל אביב, בראשותה של אדריכלית ומתכננת ערים דניאלה פוסק.

בנוסף קובעת התוכנית הקצאת שטח לצרכי ציבור לשימושים של תרבות, קהילה, רווחה, חינוך ומשרדי עירייה. בנוסף – מרפסת או גג שיוצמדו לשטח הציבורי, כך על פי הודעת הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז תל אביב שפורסמה לאחרונה. עוד על פי התוכנית: "קביעת קו בנין צידי לקומות 6-12: בין 4-7.5 מטר כמסומן בתשריט. נסיגות קומה 6 מקווי הבנין למזרח, לדרום ולמערב לא יפחתו מ- 3 מטר".  

נציין כי התוכנית הוגשה לראשונה ונקלטה בוועדה בסוף 2019. עוד נציין כי בעבר כבר אושרה ואף בוצעה תוספת קומות למגדל. במקור כלל מגדל רוגובין תדהר 17 קומות וב-2009 נוספו לו עוד 15 קומות נוספות.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות