banner

פרויקט אנשי השיווק של מגדילים יוצא לדרך

מגדילים בפרויקט מיוחד – אנשי השיווק בעולם הנדל"ן מספרים על התמודדות עם מגפת הקורונה וחושפים את הדרך שלהם/ן לנצח במערכה. כל כמה ימים נפרסם כאן ראיון קצר עם מי שעומד או עומדת בחזית הפעילות הנדל"נית בימים אלו. רוצים להשתתף? כל הפרטים בפנים

נתוני המאקרו שפורסמו לאחרונה מעידים כי ענף הנדל"ן מושפע לא מעט מהקורונה. חודשי הסגר הובילו לירידה בהתחלות הבניה, היקפי העסקאות בתחום המגורים מעידים פעם על עליה ופעם על ירידה, ונראה שגם מחירי הדירות שבו לעלות. במקביל, חגי תשרי נחגגים השנה בצל סגר שני שהחל בערב ראש השנה וככל הנראה יימשך עד אחרי סוכות.

מציאות זו, המלווה אותנו כבר מספר חודשים – מאז מארס 2020 – מציבה אתגרים חדשים בפני ענף הנדל"ן, ובפני אנשי המקצוע השונים. מי שנדרש בחודשים הללו ליצירתיות שיא, חשיבה מחוץ לקופסא ומהלכים משמעותיים הם סמנכ"לי השיווק, מנהלי השיווק והפיתוח העסקי בחברות השונות, הנדרשים להמציא עולם חדש מאפס.

מגדילים מתחיל השבוע בפרויקט חדש – פרויקט המוקדש כולו לנשים ולגברים האמונים על השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם/ן עם המציאות החדשה. 

מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון קצר עם מנהלי השיווק בחברות הנדל"ן השונות. ביקשנו מהם/ן לנסות ולתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפיתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים. 

הפרויקט שאנחנו מתחילים השבוע מאפשר הצצה לעולם שלם שלא תמיד מקבל את ההתייחסות הנכונה והמלאה. בשביל זה אנחנו כאן, לאפשר לכל בעלי המקצוע בענף להשתתף בשיח ולתרום מנסיונם לטובת אחרים.

רוצים להשתתף בפרויקט? צרו איתנו קשר במייל [email protected]

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות