banner
יובל פור // צילום: מיכל מסינג
יובל פור // צילום: מיכל מסינג

תבנית של הצלחה

עסק משפחתי צמח עם השנים לקבוצת מפעלים שהפכה לשם דבר בעולם המתכת באמצעות תמהיל ייחודי של עובדים, מנכ"ל עגם תבניות מתועשות, יובל פור, מספר ל"מגדילים" על היתרונות שמביאה עמה הקבוצה לענף הבנייה ועל השתלבותה בתחום ההתחדשות העירונית

יובל פור // צילום: מיכל מסינג

כבר למעלה מארבעה עשורים שקבוצת עגם פועלת בעולם המתכת כאשר היא צומחת משנה לשנה ומשתלבת בעוד נדבכים של ענף הבנייה. בריאיון ל"מגדילים" מספר המנכ"ל יובל פור: "עגם היא קבוצת מפעלים שעוסקת בעולם המתכת מזה 43 שנים המיקום של החברה הוא במעלות בצפון הארץ בעבודה מעורבת של נוצרים דרוזים עולים מרוסיה ומאתיופיה ומגוון האוכלוסייה בישראל. החברה מייצרת בעיקר תבניות לבנייה מתועשת וזו תרומתה לעולם הבנייה".

על הערך המוסף של החברה הוא אומר: "המערכת שנקראת תבניות מתועשות בנויה על שיטה שנקראה בעבר שיטת ברנוביץ' ובעצם אתה אתה יכול לבנות מגדלים ובניינים מעל 8-9 קומות או מתחמים. היתרון הגדול של עגם הוא שהמערכת הזו בנויה מאוד חזק אותם עובדים שעובדים בתחום הביטחוני שריון וכדומה מייצרים גם את התבניות האלו. זו מערכת שהפריטים שלה נמצאים מחוברים לתבניות ולכן שמירה על מישוריות לאבן לקירות, נותנת יתרון מדהים לקבלן בעבודה ברצף".

פור מספר כי הקבוצה פועלת גם בפרויקטים של מחיר למשתכן וגם בפרויקטים של התחדשות עירונית: "אנחנו מעורבים היום בלא מעט פרויקטים של מחיר למשתכן שמגיע לא רק עם בניין אחד אלא עם מתחמים שכוללים בתוכם קבוצות בניינים שונות ומגוונות, הגדולה של תכנון נכון זה היתרון המהותי של עגם. אנחנו עובדים בשיטת תכנון כזו שנותנת לקבלן יתרון לבנות מתחמים עם קבוצת בניינים שונים בין היתר מעורבים בתכניות פינוי בינוי לפני התכנית ובמהלכה.

עגם באה עם מפעל תעשייתי בבעלות של משפחה פרטית שלושה אחים שבמשך 44 שנים עוסקים במתן שירותי פלדה עם טכנולוגיות הכי מתקדמות ומערך הנדסי ותכנוני מאוד מתקדם נותנים יתרון למשתמשים במוצרים של עגם גם לאורך זמן".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות