banner
אורית גבאי טירר // יחצ
אורית גבאי טירר // יחצ

"תכנון המהלכים השיווקיים צריך להצטמצם בזמנים – שבועיים או חודש קדימה לכל היותר"

אורית גבאי-טירר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת גבאי, מספרת כיצד מתמודדת החברה עם הקורונה ומה מחפשים רוכשי הדירות בתקופה הזו. במקביל, מעניקה גבאי-טירר מספר סיבות למה מחירי הדירות לא עומדים לרדת בקרוב

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם  – אורית גבאי-טירר, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת גבאי.

איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים?
"בחודש מרץ השנה, עם פרוץ הקורונה, היינו עם 15 פרויקטים בשיווק ועוד 5 פרויקטים בהכנה לקראת יציאה לשיווק".

איך מתמודדים עם המצב?
"קודם כל – ברגישות רבה ביותר. חלק מזה כולל גם פעולות להרגעת המתעניינים והסבר על אופני הרכישה השונים במצב הנוכחי. במקביל, גם מתן תנאי רכישה המותאמים לכל רוכש באופן פרטני, והטבות המתאימות למצב הנוכחי ועוד".

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"הרוכשים מחפשים בעיקר תנאי תשלום נוחים לטובתם, והתאמה מקסימלית של הדירה הנרכשת לצרכיהם. בין היתר יש דרישות למרפסת גדולה, גינה, חדר מגורים מרווח ועוד".

איזה טיפים את יכולה לתת למשווקים עמיתים?
"להתאים את תכנון הפרויקט או הדירות לקהל היעד הרלוונטי, לעיר ולאזור, במידה ושלב תכנון הפרויקט מאפשר זאת. ברמת המאקרו, תכנון המהלכים השיווקיים צריך להצטמצם בזמנים. קשה לתכנן מהלכים חודשים קדימה ויש להיערך כעת במרווחי זמן קצרים יותר של שבועיים או חודש קדימה לכל היותר".

לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות?
"מחירי הדיור לא ירדו. ההטבות הניתנות על ידי החברות יוצרות את התחושה שיש ירידות, אך המחירים לא ירדו. הנה כמה סיבות למצב: תוכנית מחיר למשתכן ירדה מהפרק, ובמקומה אמורה להיות תכנית לדירות מוזלות רק בפריפריה. קיים מחסור בקרקעות לעומת הביקוש הגבוה ובמקביל – מחיר הקרקעות רק עולה, תשומות הבנייה גם כן וכך גם עלות העובדים. הביקוש גבוה בהרבה מההיצע ונוסיף על כך שבישראל יש מנטליות של רכישה ולא של השכרה, מה שמגביר את הביקוש עוד יותר. לתושבי חוץ תמיד היה עניין וביקוש לנכסים בישראל, דבר שהתעצם אף הוא בתקופה זו אם מדובר בנכס בארץ לצורכי עליה, השקעה או גם מגורים עתידיים – מה שמעצים את הביקוש אף יותר לעומת ההיצע. בשל כל אלו, מחירי הדירות לא צפויים לרדת בקרוב".

מה הטיפ הכי חשוב שאת יכולה לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"לא לדחות רכישת דירה בגלל הלא נודע. לבדוק מול כל הגורמים המקצועיים ולוודא כיצד ניתן ליישם את רכישת הדירה המבוקשת. עוד דבר שחשוב לוודא הוא שהרכישה נעשית מחברה וותיקה, מוכרת ומהימנה, עם ביטחונות מספיקים, בנק מלווה, ערבות חוק המכר ועוד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות