banner
טכנו פארק אבן יהודה // הדמיה: evolve media
טכנו פארק אבן יהודה // הדמיה: evolve media

החלה הקמתו של מרכז לוגיסטי בשטח 18 אלף מ"ר באיזור התעשיה של אבן יהודה

מדובר במרכז לוגיסטי שיכלול גם שטחי מסחר בהיקף של כ-6,000 מ"ר. על פי יזמי הפרויקט, קבוצת סופרין וקבוצת וויס, הפרויקט עתיד להתאכלס עוד כשנתיים. איזור התעשיה ממוקם על כביש 4 במזרח היישוב

החלה הקמתו של המרכז הלוגיסטי – טכנו פארק – באבן יהודה. מדובר בפרויקט הנבנה ביוזמת קבוצת סופרין וקבוצת וייס בעלות של  כ-230 מיליון שקל.  

הפרויקט ממוקם באזור התעשייה של אבן יהודה, תוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים, ועתיד לכלול כ- 18 אלף מ"ר בנוי על מגרש בשטח 18 דונם. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו כ- 6,000 מ״ר מהשטח הכולל. הפרויקט ממוקם באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה המתפרס על 165 דונם,  במזרח היישוב, על כביש 4.

קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין ביתר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, ארגנו קבוצת רכישה במסגרתה הציעו שטחי תעשייה ומסחר לבעלי עסקים בתחום ולמשקיעים. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשנתיים.

צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין אמר היום: ״שטחי לוגיסטיקה ואחסנה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב ומציגים עלייה מתמדת במחירי המגרשים באזורים שונים בארץ. דבר שעתיד להתבטא בשנים הקרובות גם במחירי שכירויות. הגידול בביקושים ללוגיסטיקה צמח עוד יותר בתקופת הקורונה אשר בגינה צמח השימוש והפופולאריות של את המסחר ברשת ועמו גם השילוח והביקוש למרכזים לוגיסטיים נוספים של רשתות גדולות ובינוניות בקרבת מרכזי אוכלוסייה. אני צופה שהתחום ימשיך לצמוח בשנים הקרובות בעיקר במקומות כמו אזור השרון ואבן יהודה בסמוך למרכזי אוכלוסייה במעגל השני והשלישי. אנו מנגישים למשתמשי הקצה ולמשקיעים את האפשרות להיות בעלים של נכסים מסחריים שונים. פרויקט טכנו פארק אבן יהודה יהווה עם הקמתו מרכז שישמש מצד אחד יבואנים ויצרנים שונים ומצד שני ייתן פתרון מסחרי לעסקים אשר זקוקים לשטחים גדולים ותקרות גבוהות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות