banner
הדמיה: 3DIVISION
הדמיה: 3DIVISION

תל אביב: תמ"א 38/2 ראשון ברחוב אבן גבירול

חמי שאול, מנכ"ל קרסו נדל"ן בעיר, המקדמת את הפרויקט: "מדובר בפרויקט ראשון באבן גבירול ונכון לעכשיו גם אחרון. רחוב אבן גבירול הוחרג מתכנית הרובעים ויש לרחוב תכנית משלו, שעדיין לא אושרה להפקדה, לכן לא ניתן כעת להוציא היתרים לפרויקטים נוספים ברחוב"

חברת קרסו נדל"ן מדווחת כי היא מקדמת פרויקט ראשון וככל הנראה אחרון ברחוב אבן גבירול בתל אביב, בסמוך למתחם בזל, זאת עד לאישורה של תוכנית להתחדשות עירונית לרחוב, שהוחרג מהרובעים 3-4. במסגרת הפרויקט, שנמצא לפני היתר ושיווקו יחל השבוע, ייהרסו שני הבניינים הקיימים במקום ובמקומם ייבנו 2 בניינים חדשים, שיכללו 50 יח"ד, מתוכן 33 יח"ד למכירה.  

שטחי הדירות בפרויקט נעים בין 42 מ"ר ל- 82 מ"ר, בעיצוב "המיקרו ליבינג" ומחירי הדירות יחלו ב-2.64 מיליון שקלים לדירה בת 42 מ"ר ומרפסת בת 6 מ"ר בשלב הפריסייל. הפרויקט איננו כולל חנייה. 

הדמיה: ברנד סטודיו
הדמיה: ברנד סטודיו

הפרויקט תוכנן על פי תב"ע (תוכנית בניין עיר) שערכו הפלטפורמה העירונית אדריכלים בשיתוף בעלי הזכויות בבניינים ועיריית תל אביב. לדברי חמי שאול, מנכ"ל קרסו נדל"ן בעיר: "מדובר בפרויקט התחדשות עירונית ראשון באבן גבירול ונכון לעכשיו גם אחרון. רחוב אבן גבירול הוחרג מתכנית הרובעים ויש לרחוב תכנית משלו, שעדיין לא אושרה להפקדה. לכן לא ניתן כעת להוציא היתרים לפרויקטים נוספים ברחוב".

מיכל גליק מנהלת השיווק של החברה, מציינת כי: "הפרויקט מתאים מאוד לאורח החיים העירוני והצפוף של תל אביב וכאילו מזמן את התיקון העירוני שבמסגרתו תצמצם עת"א את מכסת החניות בעיר ותאפשר בניית "מיקרו דירות". להבדיל מפרויקטים אחרים כאן אנחנו לא מוכרים מספר חדרים, אלא נוחות מקסימלית ופונקציונאליות מרבית בדירה אחת. מגוון הדירות שלנו מתאימות למשפחות, זוגות ויחידים שמעוניינים לגור בתל אביב מבלי להתפשר על איכות הדירה ותוך חסכון משמעותי של כסף שהיו צריכים להשקיע בניצול חלל באמצעות תכנון, עיצוב ונגרות מותאמים."

הדמיה: סטודיו בי.אס.די3די
הדמיה: סטודיו בי.אס.די3די

בחברה התייחסו לגודל ועיצוב הייחודי של הדירות, וציינו עוד כי: "טרנד ה"המיקרו ליבינג" (MICRO LIVING), כבש בשנים האחרונות את מרכזי הערים הגדולות בעולם, ובראשן טוקיו ומנהטן, וכעת באיחור אופנתי הוא מגיע לישראל. דירות המיקרו הן דירות קטנות יחסית לשטח הממוצע באזור בו נבנות, הדירות מעוצבות בידי אדריכלים ומעצבים מומחים, שבעזרת תכנון קומפקטי ויוצא דופן, נגרות אדריכלית מותאמת לחלל ופתרונות ריהוט חכמים, מייצרים תפיסת חלל גדולה הרבה מעבר לשטחן בפועל ולעיתים עד כפול מכך. 

"עיצוב הפנים של הפרויקט יכלול 4 סוגי מראה וגמרים של דירות הכולל את כל עבודות הריהוט, ללא צורך במעצב פנים נוסף. התכנון הקומפקטי נעשה באמצעות  ויתור על מסדרונות, יצירת פרטי נגרות יחודיים המותאמים לכל טיפוס דירה, ריהוט נארז, אי במטבח שבצד השני הוא שידת טלוויזיה לסלון ועוד". 

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות