banner
קובי גרינבלום // צילום: מיכל מסינג
קובי גרינבלום // צילום: מיכל מסינג

"אנחנו חייבים לדאוג לקיימות"

קבוצת טמבור ממשיכה להתרחב וכיום היא עוסקת במגוון תחומים בענף הבנייה. סמנכ"ל המכירות של קבוצת טמבור קובי גרינבלום מתראיין ל"מגדילים" ומדבר על אתגרי הבניה הירוקה, התרומה לתעשייה הישראלית והמענה הכולל לקבלנים

קובי גרינבלום // צילום: מיכל מסינג

במשך שנים ארוכות הציבור בישראל זיהה את המותג טמבור בעיקר עם צבע, אולם במהלך שני העשורים האחרונים הקבוצה הלכה והתפתחה בענף הבנייה. קובי גרינבלום המשמש כסמנכ"ל המכירות שלה מתראיין ל"מגדילים" ומספר על ההתפתחות לאורך השנים: "כולם מכירים את טמבור בתחום הצבע ואכן היא מובילה אותו אבל במשך 15 השנים האחרונות טמבור נכנסה לכלל פעילויות שקשורות בתחום הגמר כדי להביא ערך ללקוח. התחלנו את המהלך הזה ברכישת חברת 'גבס –גשר' ונכנסנו לתחום הטייחים והדבקים. בשנת 2009 הקמנו מפעל לייצור לוחות גבס והרחבנו אותו לכניסה לתחום הבידוד לגבס, הקמנו מפעל לפרופילים לגבס ולמעשה אנחנו היום החברה היחידה בענף הבניה שנותנת מגוון כל כך רחב ופתרון מלא ולא פחות חשוב מזה לקבלן – אחריות כוללת".

גרינבלום מציין כי החברה מקפידה לתרום לתעשייה הישראלית: "הדרך הפשוטה ביותר לתרום לתעשייה המקומית היא לייצר בארץ. מדינת ישראל מתמודדת עם המון ייבוא ואנחנו בטמבור החלטנו להשקיע מאוד. בהמשך להשקעות במפעלים שביצענו בעבר אנחנו מקימים היום באשקלון מפעל בהיקף של קרוב למאה מיליון שקל, המפעל הזה ייצר קרוב ל -70 מקומות עבודה נוספים באשקלון. הוא יהיה ממוקד בייצור אבקות לבנייה, מתקדמות ביותר איכותיות ביותר עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר שיכולים להעלות את הדעת בתחום הצמנט ובתחום הגבס".

הוא מוסיף כי הקבוצה חרטה על דגלה את השמירה על איכות הסביבה: "המגמה המרכזית בענף הבנייה בימים אלו היא האתגר סביב הבנייה הירוקה. אנחנו חייבים לדאוג לעתיד שלנו, אנחנו חייבים לדאוג לקיימות שלנו, השלבים הפשוטים הם לטפל במוצרים שיהיו ידידותיים לסביבה הדוגמא הכי טובה היא צבעים על בסיס מים שאינם רעילים במקום צבעים על בסיס שמן, צריך להבין שיש מהלך הוליסטי שלם שתלוי בנושא של אריזות ולכן אנחנו מתמקדים בשימוש באריזות ממוחזרות וניתנות למחזור, אנחנו מתמקדים ביכולת להקטין את משקל האריזות מפני שהמזהם הגדול ביותר הוא הלוגיסטיקה. שם טמבור מתמקדת ולשם טמבור חותרת, כדי לדאוג לעתיד של כולנו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות