banner

סוגרים שבוע: פרק 27 | מה זה פינוי זיכוי בהתחדשות עירונית

פרק מספר 27 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם משה קורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל התחדשות עירונית בחברת אזורים, על המתווה המיוחד של החברה – פינוי זיכוי. מה זה אומר ואיך זה עובד? כנסו כנסו

פרק 27 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

השבוע בפרק 27 –  בעולם ההתחדשות העירונית הכל מורכב ומסובך, וקשה להמציא את הגלגל מחדש. יש בניינים ישנים, דירות ישנות, הורסים, בונים ומקבלים דירה חדשה באותו המקום. אבל, בחברת אזורים הצליחו לפתח מודל חדש, שמכניס קצת גיוון וחדשנות לשיטה המוכרת. מדובר במנגנון בשם 'פינוי זיכוי', במסגרתו יכולים בעלי הדירות הישנות, בפרויקטים של פינוי בינוי שמקדמת החברה, לבחור דירת תמורה בכל הפרויקטים של אזורים בכל הארץ, ועוד מגוון של אפשרויות. משה קורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל התחדשות עירונית בחברת אזורים, מסביר על המתווה הייחודי, מרחיב עם דוגמאות, וגם מפרט מדוע לא מדובר רק בתוכנית כלכלית אם כי גם חברתית. 

קדימה – מתחילים. 

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות