banner

סוגרים שבוע: פרק 23 | מה אפשר לדעת על הדירה החדשה בפינוי בינוי

פרק מספר 23 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם עו"ד רותם ורטנפלד, עורכת דין בכירה במחלקת הנדל"ן במשרד שבלת, מומחית בתחום ההתחדשות עירונית על תמורות בפינוי בינוי. מה אפשר לדעת עוד בתחילת הדרך על הדירה החדשה שתתקבל בסוף, ומה הדברים החשובים שצריך לדעת. כנסו כנסו

פרק 23 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 23 – פרויקט פינוי בינוי נגמר בסופו של דבר עם אכלוס הדירות החדשות, אבל האם מתחילת הדרך בעלי הדירות הישנות כבר יכולים לדעת מה יקבלו בסוף? מה צריך בעל דירה לדעת לשאול ואילו דברים דווקא אי אפשר לדעת מהרגע הראשון. עו"ד רותם ורטנפלד, עורכת דין בכירה במחלקת הנדל"ן במשרד שבלת, מומחית בתחום ההתחדשות עירונית, בשיחה על פינוי בינוי, בעלי נכסים וגם על המהלך התקין של קידום פרויקט מהרגע הראשון. במקביל, עו"ד ורטנפלד מסבירה גם על עוד נקודה חשובה בתהליך – התמודדות של בעלי דירות בפינוי בינוי עם מטלות ציבוריות שהופכות לחלק מהפרויקט, לפעמים, ללא הכנה מוקדמת. 

צפיה מהנה

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות