banner
הריסה בראשון לציון // יחצ
הריסה בראשון לציון // יחצ

ראשל"צ: ארבע שנים אחרי חתימת ההסכם – נהרס בניין תמ"א 38

במקומן של 4 דירות ישנות, יבנה בניין בן 5 קומות אשר יכלול 12 דירות. דירת 5 חדרים תימכר במחיר של החל מ- 2,825,000 ₪ כולל מחסן ו-2 חניות. בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירה חדשה עם ממ"ד בתוספת 25 מ"ר, מרפסת וחנייה

חברת יבניר מדווחת כי הרסה לאחרונה בניין בן 2 קומות ברחוב הורוביץ 21 בראשון לציון במסגרת תוכנית תמ"א 38. הסכם התמ"א נחתם עם בעלי הדירות במרץ 2016, כאשר הצפי לאכלוס הינו 2022. 

הבניין שנהרס הינו בניין ישן משנות ה-50, אשר כלל 2 קומות ו- 4 דירות ללא מעלית, תחת הבניין הישן שנהרס יבנה בניין בן 5 קומות אשר יכלול 12 דירות בלבד, בתמהיל דירות של 3 ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז בודד ויחיד בקומה העליונה. דירת 5 חדרים בבניין תימכר במחיר של החל מ- 2,825,000 ₪ כולל מחסן ו-2 חניות. 

בחברה מדווחים כי כל דירת בעלים מקבלת דירה חדשה בשטח הגדול משטח הדירה הקיימת (לאחר מדידה שנערכה בכל דירה), בתוספת של כ- 25 מ"ר כולל ממ"ד, מרפסת בשטח של כ- 14 מ"ר, חניה ומחסן בשטח של 6 מ"ר.

עו"ד אלירן בן שושן על רקע ההריסה // יחצ
עו"ד אלירן בן שושן על רקע ההריסה // יחצ

את היזם ייצגו בפרויקט עוה"ד אדם צסוואן ואלירן בן שושן משרד עוה"ד גינדי-כספי את הדיירים ייצג עו"ד גיא יקותיאל. עו"ד אלירן בן שושן ממשרד גינדי כספי ושות', שנבחר לאחרונה על ידי "מגדילים" ל-40 הצעירים המבטיחים של ענף הנדל"ן ציין כי: "לראות בניין שנהרס שהאנשים הגרים בו ושגדלו בו שמחים על כך זה מדהים. הייחודיות המדהימה בתחום ההתחדשות משלבת ממשק מגוון עם בעלי הדירות יזמים ואנשי המקצוע שונים כגון עוה"ד, שמאים, אדריכלים וגורמי תכנון ברשויות כל אלו בשילוב של מקצוענות ומקצועיות מוביל לפרויקטים אמיתיים היוצאים לפועל". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות