banner
הריסה ברח' המתנחלים רמת השרון // ולאד צילומי אוויר
הריסה ברח' המתנחלים רמת השרון // ולאד צילומי אוויר

תמ"א 38/2 ברמת השרון: "לראות ולא להאמין. כמו כל פרויקט תמ"א זה ריצה למרחקים ארוכים"

היום התקיימה הריסה של בניין ישן ברחוב המתנחלים ברמת השרון במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. בעל דירה בבניין שנהרס על התהליך הארוך: "זה שווה את זה חד משמעית. תמיד אומרים שככל שיותר קשה כך יהיה יותר מתוק בסוף. הדרך לפרויקט מייגעת וארוכה אבל בסוף זה קורה. אפילו הקורונה לא עיכבה יותר מידיי את היציאה לדרך. זה יום מרגש מאוד"

קבוצת גבאי מתקדמת עם פרויקט הריסה ובנייה ברמת השרון. החברה החלה היום בעבודות הריסה של בניין מגורים ישן ברחוב המתנחלים 32 בעיר.

באירוע ההריסה השתתפו בעלי הדירות והנהלת קבוצת גבאי. הבניין הישן הוא בן 3 קומות ו-9 דירות ובמסגרת פרויקט תמ"א 38/2, ייבנה במקומו בניין חדש בן 7 קומות ו-22 דירות. בעלי הדירות הישנות יקבלו דירות חדשות בבניין החדש ושאר הדירות מיועדות למכירה בשוק החופשי. מדובר בדירות 4 ו-5 חדרים כמו גם דירות גן והמחירים החל מ-2.7 מיליון שקל. לכל הדירות מרפסת וחניה רשומה בטאבו.

"זה לראות ולא להאמין. כמו כל פרויקט תמ"א זה ריצה למרחקים ארוכים. זה לא משהו שהחלטנו אתמול וקרה היום. התחלנו את התהליך באוגוסט 2016, זו הייתה החתימה הראשונית ושם התחילו הבדיקות של החברה", כך מספר עו"ד יואל שפיגל, בעל דירה בבניין שהגיע היום בבוקר לאירוע ההריסה.

הדמיית הפרויקט // זיתוני הדמיות
הדמיית הפרויקט // זיתוני הדמיות

"זו תקופה ארוכה שעברנו", ממשיך שפיגל, "וההצלחה משולבת לכמה גורמים. הייתה כאן נציגות חזקה שאני הייתי חלק ממנה ו-9 בעלי דירות שקידמו יחד את הפרויקט בנחישות. אנחנו בניין שהזיז דברים. בסופו של דבר זו עסקה כלכלית ששווה לכולם. אחד הדברים הטובים בתהליך היה שהנציגות ידעה להעביר את החומר לשאר בעלי הדירות בצורה ברורה ופשוטה לכל אורך הדרך. אם יש גורם שיודע להסביר, ומשרה ביטחון על כולם, אז הכל רציף ואין התעכבות. היה לנו גם פרטנר מצוין – יזם שיודע לקדם דברים, וגם לבוא לקראת בעלי הדירות. הפרויקט התקדם בצורה טובה כי הייתה הירתמות גם של בעלי הדירות וגם של היזם.  לכל אורך הדרך היה דו שיח של שקיפות והבנה, הליכה יד ביד שלנו עם היזם והעו"ד".

לסיכום אומר שפיגל – "זה שווה את זה חד משמעית. תמיד אומרים שככל שיותר קשה כך יהיה יותר מתוק בסוף. הדרך לפרויקט מייגעת וארוכה, התכנון, הישיבות על המפרטים והתנגדויות. אבל בסוף זה קורה. אפילו הקורונה לא עיכבה יותר מידיי את היציאה לדרך. זה יום מרגש מאוד".

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת גבאי אמרה היום: "אנו בטוחים שהפרויקט ברחוב המתנחלים, שנמצא ברחוב ללא מוצא ומול פארק ירוק, יהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה המתגוררת בעיר. כל אירוע הריסה הוא למעשה סימן להתחדשות ומביא עימו שמחה גדולה, שביכולתנו לחדש ולשפר לרווחת התושבים".

את הפרויקט מלווים המשרדים מילבאואר אדריכלים ואקר אדריכלים ואכלוסו צפוי בעוד כ-3.5 שנים. עורך הדין שמלווה את הפרויקט הוא עו"ד רועי שובל ממשרד שובל יושע.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות