banner
פרויקט sea side של חברת יוסי אברהמי באילת // הדמייה: 3DDESIGN
פרויקט sea side של חברת יוסי אברהמי באילת // הדמייה: 3DDESIGN

האם אילת היא הראשונה להתאושש? כ-100 דירות נמכרו בעיר בחודשים מאי-יוני

30% מהעסקאות נחתמו מול קבלנים, במחיר ממוצע של 1.665 מיליון שקל. שתי העסקאות היקרות ביותר שבוצעו בעיר היו רכישת דירת גן 5 חדרים בשטח 133 מ"ר ודירת 5 חדרים בבית קומות בשטח 161 מ"ר, שנמכרו ב-2.8 מיליון

למעלה מ – 100 דירות נמכרו באילת מאז היציאה מהסגר של הקורונה בשלהי מאי, כך עולה מניתוח נתוני רשות המיסים שבוצע בלשכת שמאי המקרקעין. על פי הנתונים, בחודש מאי נמכרו 49 דירות במחיר ממוצע של 1.38 מיליון שקל לדירה ועוד 50 דירות נמכרו ביוני במחיר ממוצע של 1.216 מיליון שקל. בלשכה מציינים כי נתוני חודש יוני עדיין לא סופיים ודיווחים על עסקאות נוספות צפויות להגיע בשבועות הקרובים.

מפילוח העסקאות עולה כי 30% מהעסקאות בעיר בחודשים מאי-יוני בוצעו מול קבלנים (דירות חדשות), מתוכן, 14 דירות בנות 5 חדרים, 3 דירות 4 חדרים, 11 דירות 3 חדרים ו-4 דירות 2 חדרים. המחיר הממוצע עמד על – 1.665 מיליון שקל. שתי העסקאות היקרות ביותר שבוצעו בעיר היו עסקה לרכישת דירת גן 5 חדרים בשטח 133 מ"ר ודירת 5 חדרים בבית קומות בשטח 161 מ"ר, שנמכרו ב-2.8 מיליון שקל כל אחת ודירת 5 חדרים בבית קומות בשטח 132 מ"ר, שנמכרה ב-2.75 מיליון שקל. 

מאיר יצחק הלוי ראש עיריית אילת, אמר לאור פרסום הנתונים כי: "לצד משבר הקורונה, אנו קוצרים בחודשים האחרונים את פירות עמלינו על המאמץ הרב, שהשקענו בשנים האחרונות בכל הקשור לפיתוח העיר. אנו מקבלים פניות רבים מיזמים וקבלנים שמבקשים להשקיע בעיר, הן בהיבט המלונאי והן בהיבט של מגורים. תוכנית פארק הטרמינל, שיצאה לדרך, תוכנית פיתוח רצועת החוף, תוכנית חידוש מרכז העיר ועוד מעוררות סקרנות רבה בקרב משקיעים, שמבקשים להיות הראשונים, שזיהו את ההזדמנות הנדל"נית בעיר. העיר עוברת מהפיכה ואנחנו שמחים שהיא לא נעלמת מעיני היזמים, המשקיעים ורוכשי הדירות". 

חיים מסילתי // צילום: דנה קופל
חיים מסילתי // צילום: דנה קופל

חיים מסילתי יו"ר לשכת שמאי המקרקעין :"העיר אילת נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח משמעותית מאד. תוכניות רבות הגיעו לכדי הבשלה בעת הנוכחית, כמות היתרי הבנייה בעיר גברה באופן ניכר והתעניינות בעיר היא בשיאה. הפיתוח של העיר, לא נעלם מעניהם של משקיעים ישראליים וגם של תושבי חוץ, שמבינים את הפוטנציאל של השבחת הנכס והתשואות העתידיות. בנוסף היום כבר מבינים שהקורונה לא עומדת לעזוב אותנו במהרה ורבים רוכשים דירות כדירות נופש משום שאופציית החופשה בחו"ל לא נראית באופק. אני מעריך שקצב מכירת הדירות באילת אף יגבר בחודשים הקרובים. "

יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברת 'יוסי אברהמי', אומרת כי: "בחודשים האחרונים אנו רואים גידול עקבי בביקושים לדירות ובמכירות באילת למנעד רחב של רוכשים, החל ממשפרי דיור מהעיר עצמה, המשך במשקיעים ותושבי חוץ וכלה ברוכשים מכל רחבי הארץ. בשלושת החודשים האחרונים מכרנו באילת 15 דירות".

אבי כראל, יזם מלונאות באילת, אומר כי: "אילת היא העיר עם אפשרויות הצמיחה החזקה ביותר ונותנת תשואות גבוהות ביותר. כעת ישנם כ-10 מלונות בתהליכי בנייה שונים". 

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות