banner

סוגרים שבוע: פרק 26 | מה זה דו"ח אפס ומה הקשר להתחדשות עירונית

פרק מספר 26 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם עו"ד יאיר שלו, מייסד ובעלים משרד עו"ד יאיר שלו, על דו"ח אפס, החשיבות שלו בפרויקט התחדשות עירונית וגם לאן הולכת תמ"א 38 . כנסו כנסו

פרק 26 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 26 –  פרויקט התחדשות עירונית הוא פרויקט מורכב, מסובך וארוך. את העובדה שצריך להתאגד, למצוא עורך דין ויזם ובסופו של דבר לקבל דירה חדשה – כולם מכירים. אבל, יש עוד כמה דברים חשובים שיכולים לתקוע מקלות בגלגלים, ומי שלא מכיר או יודע לפתור אותם מראש, עשוי להיתקל בבעיות בשלבים קריטיים של התהליך. היום בתוכנית – עו"ד יאיר שלו, מייסד ובעלים של משרד יאיר שלו המתמחה בהתחדשות עירונית, שמסביר מה זה דו"ח אפס, איך זה קשור בכלל להתחדשות עירונית ולמה זה יכול להיות מוקש רציני שאם לא ננטרל אותו מראש, הפרויקט כולו יהיה בסכנה. במקביל, אי אפשר גם בלי כמה מילים על עתידה של תמ"א 38 שמתקדמת לקראת סופה.

צפייה מהנה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות