banner

סוגרים שבוע: פרק 22 | לבנות שכונה שלמה במכה אחת, ועוד בקורונה

פרק מספר 22 בתוכנית השבועית מבית מגדילים, תוכנית שיוצאת לשטח ומביאה את הקולות, הניתוחים והנתונים ישר אליכם. השבוע –  שיחה עם טלי כהן, סמנכ"ל שיווק בחברת שפיר מגורים על הבנייה של שכונת בצוותא בחריש. שכונה שנבנתה בבת אחת, ועוד בימי הקורונה. כמה זמן לוקח לבנות למעלה מ-1,500 דירות ומה יתרונות השיטה? כנסו כנסו

פרק 21 לסוגרים שבוע עם מגדילים.

תוכנית הנדל"ן השבועית מבית מגדילים.

כדי להביא אליכם את האנשים והקולות של הענף – החלטנו לצאת מהמשרד הממוזג לשטח. בלי אולפנים, בלי מסכים ירוקים או כחולים ובלי אפקטים מיוחדים.

בשבועות הקרובים נמשיך ונביא אליכם את אנשי הענף מהשטח. שיחות קצרות על נושאים אקטואליים, אחד על אחד,  לצד פרשנויות ודעות על עולם הנדל"ן.

בפרק 22 – לא מעט שכונות מגורים חדשות הולכות ונבנות בישראל, אבל רוב השכונות נבנות בשלבים, בניין פה ובניין שם. לא פעם, דירות מתאכלסות בלי שבית הספר בנוי או בלי מדרכות או כביש סלול. לפני מספר שנים החליטו במשרד הבינוי והשיכון לנסות ולעשות משהו אחר, ופרסמו מכרז לתכנון ובניית שכונה שלמה בבת אחת – מאפס, על ידי גורם אחד. במכרז הזה זכתה חברת שפיר, שלקחה על עצמה את האתגר לבניית למעלה מ-1,500 דירות בבת אחת בעיר חריש, תוך 30 חודשים. טלי כהן, סמנכ"לית שיווק בחברת שפיר מגורים, שמלווה את הפרויקט מקרוב מרגע הזכייה במכרז ועד היום – רגע לפני תחילת האכלוס,  מספרת על התהליך והאתגר. במקביל משיבה כהן על השאלות האם זו הדרך הנכונה לבניית שכונת מגורים בישראל וגם איך מתכננים ובונים 86 בניינים בבת אחת ועוד שהקורונה מפריעה באמצע.  

צפיה מהנה

הצטרפו אלינו לקהילת ההתחדשות העירונית >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות