banner
פתח תקווה // depositphoto
פתח תקווה // depositphoto

19 הצעות למכרז רמ"י לבניית 44 יחידות דיור בפתח תקווה

מדובר במכרז של רשות מקרקעי ישראל באם המושבות בעיר פתח תקווה שלא נכלל במסגרת תוכנית לדיור מופחת. על הקרקע ניתן לבנות 44 יחידות דיור וההצעה הזוכה הייתה גבוה משומת רמ"י בכ-3 מיליון שקל

ביקוש קשיח למכרז קרקע למגורים בפתח תקווה. מדובר במכרז רשות מקרקעי ישראל שנסגר לפני מספר ימים בשכונת הדר המושבה (אם המושבות). מדובר במכרז לבנייה רוויה המאפשר בניית 44 יחידות דיור על מגרש בשטח של כ-2.27 דונם. מחיר הסף במכרז (מחיר המינימום) עמד על 12.294 מיליון שקל והשומה נקבעה על 38.6 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח המכרז עמדו על כ-890 אלף שקל סך הכל. הסיבה להוצאות הפיתוח הנמוכות היא שמדובר במגרש באזור מבונה.

למכרז הוגשו לא פחות מ-19 הצעות שונות, ובסופו של דבר ההצעה הזוכה הייתה של חברת גיא ודורון לוי הנדסה בניה והשקעות. ההצעה הזוכה עמדה על כ-41.42 מיליון שקל, כ-3 מיליון שקל מעל גובה השומה. נציין כי 4 ההצעות הגבוהות שהוגשו למכרז היו גבוהות יותר מהשומה, וממוצע ההצעות למכרז עמד על כ-33.35 מיליון שקל. 

נזכיר כי לאחר תקופה ארוכה במסגרתה כמעט כל מכרזי הקרקע למגורים שווקו במסגרת מחיר למשתכן, בחודשים האחרונים הוחלט על תוכנית חדשה שהוביל שר הבינוי והשיכון החדש יעקב ליצמן. מדובר במכרזי דיור במחיר מופחת שקבעו בין היתר כי במרכז הארץ ואזורי הביקוש המובהקים מכרזי קרקע יחזרו להיות מכרזים רגילים ללא סבסוד וללא דירות לזכאים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות