banner
צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן
צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

מה ההבדל בין מנצחים למפסידים?

צביה וילצ'יק מציעה לכם להפסיק להגיד שהלקוחות קשים, להתחיל להתמודד ולא לשכוח ש "על כולם נושבת אותה הרוח"

צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

בשעות היותר שקטות  של השבוע  אני מבלה בים בספורט ימי. אני חותרת על  גלשן רייס, זהו גלשן חתירה, המעוצב לחתירה מהירה מאוד, הגלשן מתאים לחותרים למרחקים ארוכים, אשר מחפשים גלשן בעל מהירות מקסימאלית. חוף שדות ים שהוא באמת אחד החופים היותר יפים בארץ.

מה מפריד בננו לבין מדליית זהב?
"אצלנו בחוף" מתקיימות אין סוף תחרויות של גלשני רוח, כך שאני יושבת לי על החוף אחרי האימון שלי, ומסתכלת לי על כל גלשני הרוח וחושבת…כל המתחרים משתמשים בגלשן זהה

על כולם נושבת אותה רוח בדיוק, אותה עוצמה ואותו כיוון. מה גורם לחלק מהגולשים להגיע מהר יותר לקו הסיום? מה גרם לגל פרידמן לזכות במדליית זהב? את גל אני מכירה באופן אישי, אצלו למדתי את הכלים, המיומנות ורכשתי את הביטחון לחתירה כמעט בכל מצב של ים ולא משנה טמפרטורת המים או מה מצב הגלים. אני יכולה לספר לכם שהכל קשור למיומנות. תזכרו, הרוח נושבת על כולם באותה עוצמה.

ההתמודדות תכריע
התחרות קשה, הלקוחות קשוחים, מיתון כלכלי אך מה שיגרום לכם  להצליח אינם התנאים מסביב אלא כיצד אתם מתמודדים. המפסידים מתרכזים בתלונות לגבי הקשיים מסביב. לא פעם אני שומעת אדריכלים ומעצבים, ספקים ובעלי מקצוע שמתלוננים שהלקוחות קשים ושהלקוחות של היום זה לא הלקוחות של פעם. ולעומתם, המצליחנים, לא מפסיקים לשפר את המיומנות שלהם, על מנת לפעול טוב יותר ולהפיק מכל סביבה עסקית יתרונות והזדמנויות שנסתרים מעיני המתחרים. הם לומדים את הלקוח, לומדים את שינוי השוק ומשנים את אסטרטגיית הפעולה לפיו.

המסקנות!

*הקפידו לשפר את מיומנויות  שלכם  

*המשיכו כל הזמן ללמוד ולהתפתח

*התמקדו לנצל לטובתכם את כל הסביבה הכלכלית, תחרותית, חוקית או עסקית, שבה אתם פועלים.

ולא לשכוח- אתם הרוח שנושבת על כולם.

שלכם,
צביה וילצ'יק, בונה מותגים בענף העיצוב והבניה

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות