banner
צביה וילצ'יק // צילום: הודית מג'ר הופמן | סטיילינג אינגה אורל
צביה וילצ'יק // צילום: הודית מג'ר הופמן | סטיילינג אינגה אורל

"תעשו רעש", צביה וילצ'יק בטור על שיווק שאחרי החגים

האם אתם יודעים מה ההבדל בין דייג לצייד? "דייג יושב בסירה ומחכה שהדג יגיע לחכה לעומת הצייד שקם בבוקר ויוצא לצוד את האוכל שלו" // טור אישי

תמונה: צביה וילצ'יק // צילום: יהודית מג'ר הופמן

לפני שבוע חזרתי לארץ לאחר טיול  משפחתי בארה"ב במשך שלושה שבועות. עשרים וארבע שעות לאחר החזרה לארץ הוצאתי קבוצה של אדריכלים ומעצבים ביחד עם חברת vox  למפעל בפולין לסיור מקצועי. ברגע שחזרתי לארץ לאחר כחודש שלא הייתי כאן, מצאתי את עצמי מוצפת בעבודה ועמוסה מאוד: בפרוייקטים, לקוחות והתעוררות של השוק ויצרת מיזמים חדשים.

ומאידך, אני נפגשת עם חברים שמספרים שלאחר חודש החגים הכל מאוד רגוע, אין פעילות והם מחכים לימים טובים יותר.

ואני שואלת אתכם, האם אתם יודעים מה ההבדל בין דייג לצייד? "דייג יושב בסירה ומחכה שהדג יגיע לחכה לעומת הצייד שקם בבוקר ויוצא לצוד את האוכל שלו".

איך להפוך את החגים לתקופה עסקית יעילה?
חודש של החגים  זוהי התקופה המושלמת בעיניי להשקיע בחופשה המשפחתית (משתדלת לעשות זאת כל שנה על בסיס קבוע) לעשות אתנחתא, לנוח מנוחה אמיתית ולחזור בכוחות מחודשים. גם יוצאים לחופשה ונהנים וגם העסק לא נפגע מכך.

והסיבה היא שזוהי תקופה יבשה בעסקים, תקופה שבה אנשים לא נמצאים ב"מוד" של עבודה. אין עם מי לדבר  והמשפט היחידי שאנחנו שומעים זה: דברי איתי אחרי החגים.

ובכל זאת, איך אנחנו יכולים להפוך את "עונת המלפפונים" לעונה יעילה עבורנו ולהפוך את הלימון ללימונדה? זוהי תקופה מצוינת להסתכלות והתבוננות  על השנה שעברה, מה עשינו? מה הספקנו? איזה יעדים כבשנו? מה אפשר לשדרג? לשפר? ומה עדיף לשחרר?

אז מה אפשר לעשות?

  • להכין תכנית עבודה לרבעון האחרון של השנה ותוכנית שיווק בהתאם למיזמים.
  • לתכנן מוצרים ושירותים חדשים ובעיקר לבנות אסטרטגיית תוכן לשיווק המוצרים.

טיפ חשוב!  על ידי בניית תשתית של התוכן הלקוח ייצור אמון, חיבור ורצון לרכוש את המוצרים שלכם אם על ידי תיעוד, סרטונים, טיפים, מאמרים ועוד.

  • תקופת החגים הינה הזדמנות מעולה לחיזוק הקשרים הרופפים עם לקוחות העבר, יצירת קשרים חדשים ולחזק את מעגל הנטוורקינג שלכם.
  • לדאוג לאורך כל התקופה להישאר בתודעה של הלקוחות הקיימים, שיראו אתכם!

חלק מהעניין הוא לא רק למכור, אלא שיראו שהעסק תוסס, תייצרו באז, איך גורמים לעולם להתעניין וכיצד מראים את הפעילות? דרך מערכות הדיוור או ברשתות החברתיות כמובן!

צלמו, תייגו, שתפו, תנו הטבה למי שעושה אצלכם צ’ק-אין, פתחו פרופילים ברשתות חברתיות נוספות, עשו רעש! כי לפעמים זה פחות משנה מה קורה בפועל כמו איך זה נראה כלפי חוץ.  תדאגו לנראות ברמה נאותה.

החגים מהווים עבורנו דברים טובים, רק תפתחו את הראש, היו יצירתיים והכי חשוב- תכננו מראש ופעלו למען הצלחת השנה החדשה הן בפן העסקי והן באישי.

שלכם באהבה

צביה וילצ'יק – הקהילה לפיתוח עסקי של ענף העיצוב והבניה

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות