banner
פרויקטתמא 38 הריסה ובניה של דמרי גלים ברחוב חוני המעגל בתל אביב
פרויקטתמא 38 הריסה ובניה של דמרי גלים ברחוב חוני המעגל בתל אביב

י.ח דמרי צפויה לבנות תמ"א 38 בהיקף של מיליארד שקל

חתמה על הסכם עם חברת גלים ותקים 20 פרויקטים של תמ"א 38/2 בתל אביב, מרביתם ברובע 4

הדמיה: פרויקט של דמרי גלים בחוני המעגל בתל אביב // יחצ

חברת י.ח דמרי מרחיבה את פעילותה העסקית בתחום ההתחדשות העירונית, וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת גלים, במסגרתו יוקמו בשלב הראשון כ- 20 פרויקטים של תמ"א 38- 2 (הריסה ובניה), אשר מרביתם ממוקמים ברובע 4 בעיר.

מהחברה נמסר כי החברה המשותפת שתקרא "דמרי- גלים", צפויה להקים בחמש עד שבע השנים הקרובות פרויקטים שהיקפם הכולל כמיליארד שקלים. עמוס דבוש, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת י.ח דמרי, מסר כי: "אנו רואים בפרויקטי התחדשות עירונית את עתיד הבנייה בישראל מכיוון שעתודות הקרקע בארץ ובייחוד בתל אביב מוגבלות. הדיירים שיפנו את דירותיהם הישנות יקבלו דירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר. חידוש מתחם מגורים שונה לחלוטין מבניית פרויקט חדש: מדובר באתגר עצום מרמת התכנון של פרויקט חדש בתוך שכונה וותיקה ועד כמובן התחשבות בדיירים שמפנים את בתיהם והניסיון של החברה הן כקבלן מבצע והן כחברה יזמית, סייעו לנו להפוך למומחים בתחום".

החברה תקדם לרישוי פרויקטים חדשים ברובע 4
לאחר שאושרה בימים האחרונים תכנית רובע 4 שצפויה להתפרסם בקרוב למתן תוקף, ובמסגרתה יתווספו כ-5,000 יחידות דיור חדשות בצפון העיר, תקדם לרישוי דמרי- גלים את הפרויקטים המשותפים שלה, ביניהם פרויקט ברחוב וייצמן, פרויקט נוסף ברחוב חוני המעגל שבמסגרתו יהרסו 25 דירות ותחתן יבנו 58 דירות חדשות, פרויקט ברחוב בן סרוק להריסת 4 בניינים ישנים ובמקומם יבנו 86 יחידות דיור. פרויקט נוסף ברחוב אנטיגונוס, במסגרתו 17 דירות ישנות יהרסו ובמקומן צפויות לקום 30 דירות חדשות בבניין בוטיק יוקרתי וכן, פרויקט ברחוב פינלס שיכלול 30 דירות חדשות במקומן של 15 שיהרסו.  את החברה המשותפת מלווים מספר משרדי אדריכלים מובילים בהם: בר אוריין אדריכלים, גלאון- פישביין, רימוק אדריכלים ועוד. כל הפרויקטים ייבנו על ידי חברת י. ח דמרי שמעבר להיותה חברה יזמית, היא גם חברה קבלנית שמבצעת את הפרויקטים בעצמה.

ירון בלנק, בעלי חברת גלים, מסר כי: "חשוב להבין, שבניה במרקם עירוני צפוף כמו במרכז תל אביב הוא מקצוע בפני עצמו ואנו נערכים בהתאם עם ציוד מתאים וצוותי ביצוע מקצועיים שיקטינו ככל הניתן את משך הפרויקט".

6000 יח"ד בפינוי בינוי בהרצליה
נוסף על פעילות זו, לאחרונה החלו עבודות הבניה בפרויקט פינוי בינוי, ברחוב ערבי נחל בגבול תל אביב-גבעתיים אשר יכלול 288 דירות ב- 2 מגדלים שיבנו במקומן של 72 דירות שנהרסו. בנוסף, החברה מקדמת פרויקטים נוספים של פינוי בינוי, אחד מהם הוא פרויקט ההתחדשות העירונית מהגדולים בארץ, בשכונת יד התשעה בהרצליה, במסגרתה תיהרס השכונה הכוללת היום כ- 1,500 יחידות דיור ובמקומן תקום שכונה חדשה בהיקף של כ- 6,000 יחידות דיור.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות