banner
פרויקט נוף בראשית דימונה // הדמיה: סטודיו לומו
פרויקט נוף בראשית דימונה // הדמיה: סטודיו לומו

נותנים הזדמנות לדימונה? מחירי דירות 3 חדרים כבר נושקים למיליון שקל

האם דירות שנושקות למיליון שקל בשכונת ממשית המוקמת בדימונה במסגרת תוכנית "מחיר מופחת", לצד הטבות מס ונוף מדברי, יספיקו בשביל להפוך את העיירה הדרומית לפייבוריטית בקרב משפחות צעירות מהמרכז?

50 דירות ראשונות שיוצאות לשיווק בשוק החופשי, במסגרת תוכנית "מחיר מופחת", חושפות הצצה למחירים שמציעה העיירה הפריפריאלית הדרומית דימונה, הטבות המס והנוף המדברי הבתולי, בתקופה של עליית מחירי דיור כללית וציפוף מרכזי הערים באזור מרכז הארץ. האם דימונה יכולה להפוך להזדמנות? 

טרי על המדף
פרויקט "נוף בראשית" ממוקם בשכונת ממשית בעיר ויכלול 545 יח"ד, כאשר תמהיל הבינוי והדיור כולל מגדלי מגורים, בנייני בוטיק, צמודי קרקע ועוד, החל מדירות ברות השגה ועד לבתים פרטיים עם בריכה פרטית. חצי מהדירות ימכרו לזכאים במסגרת "מחיר מופחת" כאמור והחצי השני מוצע למכירה בשוק החופשי. בחברת גשם, יזמית הפרויקט, מציינים כי בשלב א' ישווקו 50 דירות בשני בניינים בני 10 קומות כל אחד, כאשר התמהיל כולל דירות 3 חדרים, 5 חדרים וכן, דירות גן ופנטהאוזים.

דירת 5 חדרים נושקת למיליון ורבע שקל
מחירי דירות ה-3 חדרים מתחילים ב-950 אלף שקל. בחברה מציינים כי מדובר בדירות בשטח של 80-88 מ"ר  עם מרפסת של 8-12 מ"ר. אם מדובר במשפחות המחפשות דיור חדש בעיר, אזי שדירת 5 חדרים, בשטח של 120-125 מ"ר עם מרפסת בשטח של 14 מ"ר תעלה להן החל מ- 1,200,000 שקל.  בחברה מציינים כי: "לאור מחירי הנדל"ן הגואים, ייתכן שזוהי הפעם האחרונה שבה ניתן יהיה לקבל היצע של דירות חדשות במחיר של פחות ממיליון שקל". 

האם הטבות המס והנוף המדברי יהפכו את השכונה לפייבוריטית?
על אף הלוקשיין המרוחק ממרכז המדינה והתדמית האפרורית של העיירה, אי אפשר להתעלם מיתרונותיו של המקום, הן עבור בניו ובנותיו והן עבור "מהגרים" שמחפשים לעצמם קצת שלווה ושקט בקרב נהנופים הייחודים למקום. כך למשל, השכונה החדשה ממשית מוקמת מאפס על צלע הר ומוקפת בנוף מדברי בראשיתי, שיש מי שיודעים להעריך. בעידן שבו העבודה מהבית לגיטימית מתמיד, הנסיעות למרכז הארץ אינן כורח המציאות ומחירי הדיור מרקיעים שחקים, השכונה הצעירה בהחלט יכולה להפוך לאטרקטיבית גם עבור תושבי המרכז.  

בחברת גשם מתייחסים להערכות לביקושים לפרויקט, וצופים את הביקושים: "הן מצד משפחות צעירות שיגיעו מיישובי הסביבה ויבחרו בדימונה בשל איכות החיים והטבות המס המשמעותיות לתושבים, והן על מצד משפחות של תושבי המרכז, שיעברו לדרום בשל מעבר בסיסי צה"ל וחברות הייטק וסייבר, ויעדיפו את דימונה על פני אופציות אחרות בשל פיתוחה של השכונה החדשה, המרחבים והנוף, והטבות המס שיכולות להסתכם באלפי שקלים לחודש לכל משפחה". 

האם הפרויקט ימשוך משקיעים?
"לצד מעבר של משפחות לשכונה החדשה היא גם צפויה לקרוץ למשקיעים ממספר סיבות", אומרים בחברה, "ראשית מחירי הנדל"ן הנמוכים משמעותית ביחס למרכז, שנית התוכניות הגדולות לפיתוח האזור בהשקעה נרחבת אשר מקודמות על ידי הממשלה והמעבר המתקרב של בסיסי צה"ל משמעותיים לאזור, ושלישית היצע של דירות קטנות הקורצות למשקיעים ומבוקשות על ידי שוכרים". 

לדברי שמגר ואקנין, מנכ"ל משותף ובעלים בחברת גשם החזקות, "דימונה היא עיר העתיד של הדרום, עם פיתוח רחב היקף והשקעה מרובה. היתרונות למגורים והשקעה הם רבים. השכונות החדשות בעיר יהוו בית לאוכלוסייה המחפשת קהילתיות ואיכות חיים, בנוף פראי וראשוני ובמחירים ברי השגה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות