banner
מתחם ששת הימים בכפר סבא // יחצ
מתחם ששת הימים בכפר סבא // יחצ

הוארכה הקפאת האפשרות להוצאת היתרי בניה בשני מתחמי התחדשות עירונית בכפר סבא

מדובר בהחלטה של הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז המתייחסת למתחמים סוקולוב-ויצמן וששת הימים במרכז העיר. "הוועדה השתכנעה כי הוצאת היתרי בניה בכל אחד מהמתחמים עלולה לסכל את מימושו העתידי, המציע תכנון כולל לכל מתחם", כך בהחלטת הוועדה המחוזית

לידיעת יזמי הנדל"ן: הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז מרכז קבעה לאחרונה כי בשני מתחמי התחדשות עירונית בעיר כפר סבא לא תתאפשר הוצאת היתרי בניה. מדובר בהארכה של הקפאת האפשרות להוצאת היתרים וזאת על בסיס סעיפים 77-78 לחוק התכנון והבנייה. הסיבה להחלטה היא מתן אפשרות לתכנון כולל בשני המתחמים להתחדשות עירונית.

"לאחר ששמעה את נציגי עיריית כפר סבא, ונציגי היזמים והדיירים, וקיבלה עדכון לגבי התקדמות הליכי התכנון במתחמים הנדונים מחליטה הוועדה להאריך את התנאים להגבלת הוצאת היתרי בניה בהתאם לסעיף 78 לחוק במתחמים סוקולוב וששת הימים", כך נכתב בהחלטה של הועדה המחוזית מרכז. עוד נכתב כי: "הוועדה השתכנעה כי הוצאת היתרי בניה בכל אחד מהמתחמים עלולה לסכל את מימושו העתידי, המציע תכנון כולל לכל מתחם". 

עוד נכתב בהחלטת הוועדה המחוזית כי הוועדה קלטה שתי תוכניות המתייחסות לשני המתחמים האמורים והן עתידות להגיע לדיון במליאת הוועדה המחוזית בתוך כ-3 חודשים. בשל כך נקבע כי ההחלטה להקפאת האפשרות להוצאת היתרי בנייה במתחמים אלו תהיה בתוך למשך 8 חודשים או עד הפקדת התוכנית למתחמים, המוקדם מבניהם. 

את הארכת התוקף של הקפאת ההיתרים על פי 77-78 ביקשה הוועדה המקומית בכפר סבא. שני המתחמים האמורים ממוקמים במרכז העיר ומוקפים בבנייה ותיקה. במקביל, ברחוב ששת הימים בוצע בעבר פרויקט פינוי בינוי גדול שהושלם ואוכלס לפני מספר שנים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות