banner
מימין- מיכל גולדברג וחגית צוקרמן // צילום עדי אורני
מימין- מיכל גולדברג וחגית צוקרמן // צילום עדי אורני

"לכל אחד הגדרה שונה בתכלית לגבי מה זה בית"

חגית צוקרמן ומיכל גולדברג, הנדסאיות אדריכלות ועיצוב פנים בהכשרתן, מכניסות את  הסטיילנג לבתים: "אנחנו תרות אחר הפריטים האידיאליים לפרויקט"

תמונה: מימין- מיכל גולדברג וחגית צוקרמן // צילום עדי אורני

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבינים שאין צורך להיחפז ולצאת במלאכת שיפוץ מאסיבי ולעיתים, כל מה שצריך כדי לשוות לבית מראה מטופח, עדכני ורענן הוא שילוב אביזרים משלימים שעושים את כל ההבדל. חגית צוקרמן ומיכל גולדברג, הנדסאיות אדריכלות ועיצוב פנים בהכשרתן, מכניסות את הסטיילנג לבתים ומובילות חשיבה יצירתית.

עיצוב חגית ומיכל // צילום דנה כספי
עיצוב חגית ומיכל // צילום דנה כספי

לנראות יש השפעה על ערך הנכס
גם טירונים בתחום הנדל"ן מבינים שלנראות הנכס יש השפעה אדירה על ערכו. במציאות של 2018, גם אלו שאינם מתעתדים למכור, משווים להפוך את ביתם למקום שראוי ונעים לחיות בו, כאשר מגמת הלייף סטייל מוסיפה לצבור תאוצה וההיצע בתחום הריהוט והאקססוריז גדול מאי פעם. השתיים הבינו כבר מזמן את כוחו של הסטיילינג ומעידות כי מספר בעלי הבתים ובעלי העסקים שמעדיפים הלבשת הבית על פני שיפוץ רק הולך ועולה, בין היתר כי התהליך מהיר יותר, זול יותר, מורכב פחות ולא פחות אפקטיבי- "מקסימום סטייל, מינימום זמן. זה המוטו שלנו",  הן אומרות.

בראש ובראשונה עומדת לנגד עיניהן השאיפה שבעלי הנכס ירגישו בנוח בחלל הפרטי שלהם: "אנחנו מתאימות את עצמנו לצרכים, לחלומות ולתקציב של כל לקוח והם אלו שמתווים את הקו, כאשר אנחנו אלו שתופרות עבורם את החליפה הכי מתאימה", מספרת צוקרמן.

עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // צילום דנה כספי
עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // צילום דנה כספי

מה זה בית?
"לכל אחד הגדרה שונה בתכלית לגבי מה זה בית", מדגישה גולדברג. השתיים מגבשות לוח השראה קונספטואלי לפרויקט, הכולל תמונות השראה לצבעוניות וחומר וכן, תמונות של פריטים רלוונטיים שקיימים בחנויות עיצוב שמתאים לקונספט: "לאחר אישור בעלי הבית, אנחנו תרות אחר הפריטים האידיאליים לפרויקט", מוסיפה צוקרמן, "זהו השלב בו נבחרים בדי ריפוד, פרטי ריהוט, גופי תאורה ולמעשה כל מה שצריך כדי מראה שלם ומושלם. במקביל, מבוצעות בבית עצמו עבודות שטח כגון צביעת הקירות, הדבקת טפטים והכנה לגופי תאורה".

עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // אורית ארנון
עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // אורית ארנון

היצמדו לתקציב
"אנחנו מכירות את כל המחירים, ואת כל הטריקים", אומרת צוקרמן, "לכן, קל לנו להציע חלופות ללקוחות. במקום כורסה ב-5,000 שקל, נמצא מקום שימכור לנו שתיים בחצי מחיר, נפיח חיים בקיר משעמם בעזרת מדבקות קיר, אם התקציב לא מאפשר אחרת, וכך נוכל לחסוך את עלות הגלילים היקרים וההתקנה. ואם אין אפשרות להחליף את הספה, אז נרכוש כריות נוי ושטיח, ש'יקפיצו' את העיצוב בבת אחת". לפעמים, הן מציינות, הלקוחות מוכנים לחרוג מהתקציב לטובת שולחן יפהפה, או ספה ייחודית.

עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // צילום דנה כספי
עיצוב וסטיילינג חגית ומיכל // צילום דנה כספי

אין לכן אף פעם מאבקי טעמים?
"אנחנו חברות הרבה זמן לפני השותפות בינינו, והאהבה לאסתטיקה היא שקירבה בינינו, למרות שההיכרות שלנו החלה בגלל הבעלים שלנו בכלל", אומרת צוקרמן. "אנחנו אוהבות לעשות הכל ביחד. אם יוצא שיש את הטעם שלי, הטעם של מיכל והטעם של הלקוח, מה שיכריע בסופו של דבר זה הטעם של הלקוח", היא מסכמת.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות