banner
דורית סדן // צילום: רמי זרנגר
דורית סדן // צילום: רמי זרנגר

"התחושה היא שהציבור מנסה להכין את עצמו לכל תרחיש שלא יבוא"

דורית סדן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן, מספרת שהקורונה חידדה את הצורך של הרוכשים בביטחון. לדבריה, יותר ויותר רוכשים מעדיפים דירות באכלוס מיידי, ויש עלייה בביקושים לדירות גן ודירות גדולות יותר עם עוד חדר או חצי חדש שיוכל לשמש כמשרד ביתי

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם  – דורית סדן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן.

איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים?
"הקורונה תפסה אותנו עם כ-8 פרויקטים ברחבי ישראל, חלקם עם מלאים גמורים שדווקא מהווים יתרון היום למי שמחפש ביטחון, לשלם ולקבל מפתח. הפרויקטים הפעילים שלנו בחלומות פארק חדרה , חלומות חריש , חלומות וסביונים קרית ביאליק, חלומות גבעת שמואל, חלומות ברנע הירוקה באשקלון ועוד.

איך מתמודדים עם המצב?
"שיכון ובינוי נדל"ן היא חברה עם יציבות פיננסית גבוהה, אנחנו מקדמים פרויקטים בכל רחבי הארץ ומציעים לציבור הרוכשים גם דירות לאכלוס מיידי. התקופה האחרונה מלמד לקוחות רבים את החשיבות שברכישה עם ביטחון  וודאות. יותר ויותר אנשים מעדיפים היום לשלם ולקבל מפתח באופן מיידי. במהלך החודשים האחרונים, המשכנו למכור דירות ברחבי הארץ . בחודש מאי קידמנו מבצע גדול לעמיתי קרנות השוטרים, אוכלוסייה שהמשיכה לעבוד בימים טרופים אלה. במקביל אנחנו ממשיכים לתכנן פרויקטים שעתידים לצאת בחודשים הקרובים חלקם יזמות במסלול המסורתי  וחלקם בגזרת ההתחדשות העירונית".

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"אני חושבת שהתקופה האחרונה לימדה אותנו עוד ועוד על חשיבות הביטחון והיציבות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. זוגות צעירים מעדיפים דירות באכלוס קרוב יחסית. יש יותר עניין בדירות עם מרפסות מרווחות ואנו מזהים מגמת עלייה בשיווק של דירות גן . היום הציבור מתעניין  ומוודא שיש חדרים לרווחת הדיירים בפרויקט  שיאפשרו שימוש בימים של סגר, בודקים אפשרויות של חצאי חדרים בדירות לצורכי יצירת חדרי עבודה בבית . התחושה, היא שהציבור  מנסה להכין את עצמו לכל תרחיש שלא יבוא". 

איזה טיפים את יכולה לתת למשווקים עמיתים?
"להמשיך ולקדם פרויקטים. מאז ומתמיד קיים בישראל ביקוש לדירות, וברגע של התאוששות הציבור חוזר לקנות. ראוי לציין שהציבור הישראלי סתגלן לסיטואציות".

לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות?
"לדעתי עדיין קיים חוסר בהיצע דירות, כך שאני לא מוצאת סיבה לירידת מחירים. אני חושבת שהמחירים יתייצבו ובהמשך אף נזהה גם עלייה מזדחלת במחיר".

מה הטיפ הכי חשוב שאת יכולה לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"להעדיף בימים אלה דירות לאכלוס קרוב יחסית עד יעבור זעם. כמו כן, לוודא שרוכשים במקומות הקרובים לצירי תנועה מרכזיים קווי רכבת וכד' , מה שמעלה את שווי הנכסים".

להצטרפות לקהילה שלנו >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות