banner

מחפשים דירה במחיר שפוי? התחדשות עירונית בפתח תקוה יכולה להיות ההזדמנות שלכם

פתח תקוה מקדמת פרויקטים להתחדשות עירונית ונותנת תקווה ומענה למצוקת הדיור ועליית המחירים. חגית הראל, אשת המכירות של חברת  TCI GROUP: "פרויקטים של התחדשות עירונית מעלים את איכות החיים וערך הנכסים לאורך השנים"

קבלו הזדמנות – בעוד מצוקת הדיור בישראל עולה וכך גם המחירים – כולם מחפשים את הפרויקט הבא שיאפשר להם לרכוש את דירת החלומות במחיר שפוי והכי חשוב – במיקום המושלם וקרוב למשפחה. מאחר ועתודות הקרקע באזורי הביקוש כמעט ואזלו, את ההזדמנות הזאת תוכלו למצוא לא אחת בפרויקטים להתחדשות עירונית. 

פגשנו את חגית הראל, אשת המכירות של חברת  TCI GROUP המתמחה בהתחדשות עירונית באזור המרכז. 

חגית, מה הופך פרויקט התחדשות עירונית להזדמנות?
"פרויקטים של התחדשות עירונית מעלים את איכות החיים וערך הנכסים לאורך השנים. כניסתן של אוכלוסיות צעירות וכל מי שיקבל החלטה להצטרף לפרויקט ייהנה ממחירים טובים ויוכל לקחת חלק בשינוי פני השכונה. רוכשי דירות תושבי העיר יוכלו להנות ממגורים בקרבת המשפחה המורחבת, חלום שהולך ומתפוגג היום בגלל נסיקת מחירי הדיור ומחסור בדירות חדשות". 

אתם נמצאים היום ממש לפני תחילת שיווק של פרויקט סופר אטרקטיבי בפתח תקוה, מה את יכולה לספר לנו עליו?
"לפי נתוני מינהלת התחדשות עירונית "כרמים" של עיריית פתח תקוה, בשכונת אחדות קיימות כיום כ- 5,700 יחידות דיור, ומתוכננות בה תוספת של כ-5,300 יחידות דיור בהתחדשות עירונית. כרגע פרויקט "MY שפינוזה" הוא אחת ההזדמנויות הראשונות שנפתחות לצעירים ומשפחות בעיר, בנוסף הוא מתאים גם למשפרי דיור מהסביבה לרכישת דירה חדשה.
וזאת במציאות של מחסור בדיור באזורי הביקוש ונסיקת מחירים. מדובר במתחם הממוקם ברחוב שפינוזה 3-9, הכולל 4 בניינים עם 64 יחידות דיור קיימות, הבניינים יחודשו במסגרת תמ"א 38 חיזוק ועיבוי המבנה ויכלול 48 יחידות דיור חדשות בארבעה בניינים בני 7 קומות. סקירת המחירים בשכונה ובאזור מעידה על מחירים אטרקטיביים לטובת הפרויקט החדש "MY שפינוזה".

מה לדעתך מחפשים היום אותם זוגות צעירים ומשפחות שירכשו דירה בפרויקט?
"כל מי שמחפש דירה איכותית ונגישות למרכז, זוגות צעירים שירכשו דירה במתחם "MY שפינוזה" יחפשו את הקרבה לכל השירותים הנחוצים ומגורים בקרבת ההורים. משפרי דיור מרמת גן והסביבה יחפשו את הנגישות לכביש 6 כביש 471 שיתחבר לרכבת הקלה, אשר מנגישה את המתחם לתל אביב ומאפשרת להתנייד בנוחות. בנוסף, יחפשו גם את הקרבה למוסדות ושירותים רפואיים, גנים ציבוריים, שירותי חינוך ופנאי. אני ממליצה להירשם כבר עכשיו לפרויקט ולהנות ממחרים אטרקטיביים". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות