banner
שחר פרי // צילום: רז רוגובסקי | גיא חדד // צילום: מיקי אלקובי
שחר פרי // צילום: רז רוגובסקי | גיא חדד // צילום: מיקי אלקובי

"סף הגירוי של הלקוחות גבוה מאוד וזו משימה מאתגרת להגיע ולהניע אותם לפעולה"

שחר פרי וגיא חדד בעלי חברת שיווק הנדל"ן GSH-GROUP מספרים שבחודשי הקורונה אפשק לראות יזמים שמוכרים יותר וגם כאלו שכמעט ולא מוכרים. לדבריהם בתקופה כזו חשוב לשנות את דרך המחשבה: "מנתחים מחדש את קהל היעד, בונים אסטרטגיה שיווקית חדשה". במקביל, פרי וחדד גם מזהים מגמות חדשות – "יציאה ממרכז הארץ ליישובים הסמוכים בהם מחירי הדיור זולים"

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם  – שחר פרי וגיא חדד בעלי חברת שיווק הנדל"ן GSH-GROUP.

איפה תפסה אתכם הקורונה? איך מתמודדים עם המצב?
"שוק הנדל"ן נמצא בימים מעניינים מאוד מצד אחד ובימים מאתגרים מאוד מצד שני. אנחנו רואים יזמים שמציגים נתוני מכירות די מרשימים ביחס לתקופה, ובמקביל גם יזמים שמתקשים למכור מלאים של דירות. מדובר בשוק שבו סף הגירוי של הלקוחות גבוה מאוד וזו משימה מאתגרת להגיע ולהניע אותם לפעולה, במיוחד בימים כאלה. דווקא בתנאים האלה אנחנו לוקחים את שרביט השיווק לידינו, מנתחים מחדש את קהל היעד, בונים אסטרטגיה שיווקית חדשה ובחשיבה מקורית מחוץ לקופסה עם כלים חדשניים אנו מצליחים לייצר הצלחות ותוצאות ליזמים". 

עם כמה פרויקטים פתוחים תפסה אתכם הקורונה?
"בתקופה הזו אנו עם מעל 10 משרדי מכירות פעילים". 

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"הקורונה הביאה לשינוי בטרנדים שהיינו רגילים לראות. בגלל שחלק גדול יותר מהזמן שלנו נמצא בבית, אנשים מחפשים יותר את המרחבים הפרטיים, כמו דירות גן ומרפסות גדולות, כדי שיוכלו בכל זאת "לצאת החוצה", להתאוורר וליהנות יותר מהזמן הפנוי בבית. בנוסף, אנו מזהים תחילה של מגמה שבה קהל הלקוחות מעדיף לצמצם הוצאות מחיה וזה בא לידי ביטוי ביציאה ממרכז הארץ ליישובים הסמוכים בהם מחירי הדיור זולים וזאת בכדי להישאר עם הכנסה פנויה ככל שאפשר".

איזה טיפים אתם יכולים לתת למשווקים עמיתים?
"עולם השיווק הוא עולם שמתחדש בלי הפסקה ואם נשארת מאחור, אתה עלול להפוך ללא רלוונטי. במובן הזה משבר הקורונה רק חידד את העניין. כמו תמיד, כשמגיעים למקום לא ידוע, חשוב לחזור לבסיס. הבסיס שלנו הוא קהל הלקוחות והצרכים שלו. צריך לחשוב מהר, להיות זריז ולאתר את הצרכים המשתנים של הלקוחות ואחר כך להתאים את המוצר, לא רק מבחינת מפרטים, אלא גם מבחינת המיתוג השיווק וכלי המכירה". 

מה יהיה עם מחירי הדירות? האם הקורונה תוביל לירידות?
"אנו רואים כי הביקושים נותרים קשיחים ושיווק הקרקעות על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) נמצא בירידה, כך שלמרות משבר הקורונה ואי הודאות שהוא הכניס לשוק, אנו צופים כי בעתיד הקרוב אולי נראה התמתנות זמנית בעליית המחירים. אולם, אנו לא רואים סימנים לירידה במחירים ומעריכים שנראה עליית מחירים בהמשך. בסופו של דבר, הקורונה היא משבר שיחלוף, וכל עוד התחלות הבנייה ימשיכו לרדת  והביקוש נשאר קשיח, אין סיבה שנראה ירידה במחירי הדיור".

מה הטיפ הכי חשוב שאתם יכולים לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"משבר הקורונה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור קהל הלקוחות, נוכח העובדה שאנו לא רואים ירידת במחירים בעתיד הנראה לעין, אלא בדיוק ההפך, אנו חושבים שלקוח נבון ירצה לרכוש דירה דווקא בתנאי השוק הנוכחיים".

להצטרפות לקהילה שלנו >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות