banner

הסיכום השבועי: הידיעות הבולטות של השבוע

מה קרה השבוע בעולם הנדל"ן? מגדילים מסכם את השבוע וחוזר לכותרות השבוע החולף בהתחדשות העירונית בפרט ובתחום הנדל"ן בכלל. והשבוע –  ראש מינהלת התחדשות עירונית בנתניה על התחום, עו"ד צבי שוב על איחוד וחלוקה בנדל"ן, מה הממשלה החדשה תצטרך לעשות בתחום הנדל"ן, מדריך פינוי בינוי וגם מדריך שמסביר מה השלבים החשובים בפינוי הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית

יום הבחירות הגיע, ואחרי ספירת הקולות נראה שכלום לא השתנה ובחירות נוספות כנראה בלתי נמנעות. תחלואת הקורונה בירידה מרשימה, עוד הקלות נכנסו לתוקף וכולם מקווים שכך זה יימשך. בינתיים, פסח נמצא ממש מעבר לפינה ומזג האוויר קצת השתגע.

ומה בנדל"ן? גם בענף נרשמו לא מעט אירועים משמעותיים השבוע . פספסתם? הנה תזכורת קצרה לידיעות, הכתבות והסרטונים הבולטים שעלו במגדילים השבוע

ההתחדשות העירונית בעיר נתניה נמצאת במגמת עליה. כך מספרת עו"ד הדס גבע מדליה  ראש המינהלת להתחדשות עירונית בעיר בראיון מיוחד למגדילים, במסגרת בחירתה לנבחרת 70 המשפיעות והמשפיעים בהתחדשות העירונית. מה עוד חושבת עו"ד גבע מדליה על התחום? מה צפוי לקרות בנתניה בכל הקשור להתחדשות עירונית? לחצו כאן לצפייה בראיון המלא.

הבחירות מאחורינו. ספירת הקולות מעידה על מצב לא פשוט, אבל גם בממשלת מעבר צריך לעבוד. אספנו כמה נקודות שנבחרי הציבור החדשים יהיו חייבים לטפל בהם בכל הקשור לענף הנדל"ן. בשנה האחרונה הממשלה הייתה כמעט משותקת, אבל יש כמה דברים שחייבים לקבל את תשומת הלב של משרדי הממשלה והשרים החדשים. לחצו כאן כדי לקרוא את המאמר המלא בנושא.

איחוד וחלוקה זה נושא מורכב. עו"ד צבי שוב, מומחה בתכנון ובניה מסביר בראיון מיוחד למגדילים על הנושא, מה חשוב לדעת ואיך כדאי להתנהל. מדובר בנושא חשוב שנתקלים בו גם בהתחדשות עירונית. רוצים לדעת עוד על הנושא? לצפייה בראיון המלא לחצו כאן.

מדריך פינוי בינוי. מה צריך לדעת על התחום, איך ומאיפה מתחילים, מה חשיבות בעלי המקצועי השונים בתהליך ומה הדברים החשובים שאי אפשר להתקדם בלעדיהם. כל הדברים החשובים והמעודכנים לשנת 2021. לחצו כאן כדי להיכנס ולקרוא את המדריך המלא. 

שלב פינוי בעלי הדירות מהבניין הישן הוא שלב משמעותי בחיי פרויקט התחדשות עירונית. גם בעלי הדירות וגם היזם צריכים להגיע לשלב זה מוכנים. מה צריך לעשות? מה הדגשים שאסור לשכוח ומה אסור לפספס בדרך. מדריך מיוחד על הנושא. לחצו כאן לקריאת המדריך המלא.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות