banner

"התחדשות עירונית זו שליחות. אנחנו בעצם בונים את הארץ מחדש"

צפו בראיון המלא עם עו"ד הדס גבע מדליה, ראש המינהלת להתחדשות עירונית בנתניה, שמספרת מה קורה בעיר, לאן מתקדמת ההתחדשות העירונית וגם איך הצליחה המינהלת יחד עם גורמי העירייה להוביל לודאות בתחום

בראיון מיוחד ל"מגדילים", לרגל בחירתה  לנבחרת 70 המשפיעות המשפיעים בנדל"ן וההתחדשות העירונית, מספרת עו"ד הדס גבע מדליה, ראש מינהלת ההתחדשות העירונית בנתניה,  על ההתחדשות העירונית בעיר, על הכיוון שהתחום צועד אליו וגם מעניקה טיפ חשוב למי שנכנס לתחום לראשונה. 

"השנה הקרובה הולכת להיות שנה מעולה להתחדשות העירונית במיוחד בנתניה", כך עו"ד גבע מדליה באולפן מגדילים, "יש בנתניה את השילוב המושלם כדי שהעיר תהיה ראש החץ של ישראל בהתחדשות עירונית. גם ראש העיר תומכת גדולה בהתחדשות עירונית וגם מהנדס העיר בעל ניסיון עשיר בהתחדשות עירונית". 

לגבי השאלה מה הדבר המשמעותי ביותר אותו ליוותה או מימשה בתחום השיבה עו"ד גבע מדליה כי: "אי אפשר להסתכל על התחדשות עירונית כדבר אחד. זה עולם ומלואו. אבל בשנתיים האחרונות הובלנו בנתניה תהליכים מאוד משמעותיים. יצרנו ודאות , לקחנו את מרכז העיר הוותיק וחלקנו אותו ל-120 מתחמים. כל תושב יכול להיכנס היום לאתר האינטרנט של העירייה ולראות מה הוא יכול לעשות בבית שלו. איזה סוג של התחדשות. כל המידע פרוש בפני כולם ומייצר וודאות מטורפת בשוק".

עוד אמרה עו"ד גבע מדליה: "התחדשות עירונית זו שליחות. אנחנו בעצם בונים את הארץ מחדש". 

צפו בראיון המלא כדי לשמוע גם את הטיפ של עו"ד גבע מדליה למי שבוחר להיכנס לתחום וגם מה עוד נעשה בנתניה, הן בתחום התשתיות והן בתחומים אחרים לקידום ההתחדשות העירונית. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות