banner

כיצד הצליחו נשות הפרסום והשיווק של עולם הנדל"ן למנף את המכירות בשנה החולפת?

חיה נחום, מנכ"לית ובעלים חברת המטבחון פרסום ויפעת גרטי אלון, מנכל"ית חברת השיווק 5 סטארס הבינו מהר מאוד את התועלות שהביאה הקורונה למיתוג ושיווק הנדל"ן בישראל, ויצאו למנף אותן. נחום: "המלצנו ליזמים לערוך שינויים תכנוניים". גרטי אלון: "הקורונה היא זמן נהדר למי שמחפש תירוצים. לא זו בלבד שהיא לא פגעה במכירות, היא הוסיפה להן"

הן חיות ונושמות את עולם הנדל"ן ומשפיעות מידי יום על מהלכי הפרסום והשיווק המכריעים בישראל. חיה נחום, מנכ"לית ובעלים חברת המטבחון פרסום ויפעת גרטי אלון, מנכל"ית חברת השיווק 5 סטארס התאחרו באולפן מגדילים TV וסיפרו על התמורות לטובה שהביאה איתה שנת הקורונה לעולם השיווק והמיתוג של הנדל"ן. 

חיה, כמומחית לאסטרטגיה ומיתוג בתחום הנדל"ן, אפשר להגיד שאת מנהלת משברים השנה ונאצלת להמציא את עולם הפרסום מחדש או שהקורונה לא שינתה כלום?
"משברים לא, זה הרבה פחות נורא ממה שחשבנו ואפילו אנחנו מגלים כמה יתרונות לשנה הזו. אין ספק שיש משבר עולמי והוא נוגע בכל תחום. השינוי הגדול שעשינו הוא שינוי טקטי, מאחר ואם בעבר היינו פועלים לפי עונות, חגים, חו"ל וכו' אז השנה היו סגרים והתייחסנו אליהם כעל תקופה שאנשים נמצאים בבית והגלישה באינטרנט מגיעה לשיאים. זה זמן טוב למהלכי פוזישן, לייצר קשרים חדשים עם לקוחות חדשים, לבנות את גל המכירות שמגיע אחרי הסגר. השקענו הרבה בתדמית במהלך הסגר ובמהלכים שיווקיים אגרסיביים יותר מיד אחרי הסגר".

יפעת, את מובילה פרויקטיים רבים לשיווק, עם אלו אתגרים את ממודדת בימים אלו?
"הקורונה היא זמן נהדר למי שמחפש תירוצים… לא זו בלבד שהיא לא פגעה במכירות, היא הוסיפה להן ואפשרה להבין מה באמת חשוב. היום אנחנו יותר מרוכזים ומוכרים יותר בקלות את הדירות שקשה לנו למכור. יתרה מזאת, אנשים לא נוסעים לחו"ל, לא מבזבזים, כל כלכלת הבית השתנתה, היום אנשים מבינים יותר מתמיד את החשיבות של השקעה בבית".

חיה, תני לנו את עקרונות האסטרטגיה העדכנית למיתוג פרויקטים, מה אנשים מחפשים היום, על איזה צורך אתם עונים בפרסום?
"אנחנו רואים היום ביקושים מוגברים לדירות מיוחדות, זה טבעי, הצרכים משתנים. אם נסתכל קדימה, עבודה מהבית אולי תישאר ואז חדר עבוד זה משהו נדרש, מרפסות לצאת אליהן וכו'. זה לא משפיע על המיתוג אבל רואים את ההשפעה אצל היזמים בשלב תכנון הפרויקטים. כך למשל, במקום המשחקייה הנצחית שהיוותה חלל משותף אז החלל הופך להיות חלל עבודה משותף. היזמים יודעים לעשות את ההתאמות בהמלצה שלנו ואנחנו יודעים להוציא את זה החוצה". 

יפעת, המלצות לשיווק דירות למגורים בתקופה הקרובה?
"אחת הרעות החולות של אנשי מכירות זה שהם לא מקשיבים אלא מנסים לדחוף ללקוחות את מה שיש להם. אם תקשיבו באמת תדעו איך להציג, מה להציג והמכירה הופכת לפשוטה וקלה. הטיפ שלי הוא הקשבה".

חיה, לאן מועדות פנינו בשנים הקרובות, מי יהיו קהלי היעד העיקריים?
"דור ה-y ללא ספק. נראה יותר פלטפורמות דיגיטליות שמתכתבות עם הדור הזה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות