banner
מיכאל לוין // צילום: רוברט ולדינגר
מיכאל לוין // צילום: רוברט ולדינגר

"זו תקופה להיות יותר סבלניים וגמישים ללקוח מבחינת תנאי התשלום"

מיכאל לוין, מנהל שיווק ומכירות חברת אחים דוניץ מסביר מה מחפשים הלקוחות בתקופת הקורונה, על מה חשוב לשים דגש, וגם למה להערכתו המחירים לא עומדים לרדת בקרוב ולמה זה הזמן לרכוש דירה

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

 דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם  – מיכאל לוין, מנהל שיווק ומכירות חברת אחים דוניץ.

 איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים?
"הקורונה תפסה את החברה בדיוק בהתחלת השיווק של פרויקט "דוניץ בגבעת שמואל", בעיצומו של שיווק הבניין השישי בפרויקט בינוי-פינוי של 1387 יח"ד בקריית האמנים בראשון לציון ובפרויקט UP TOWN במע"ר דרום באשדוד. בתקופה זו גם  התקדמנו בהכנות לקראת היציאה לשיווק של פרויקט התחדשות עירונית בן 500 יח"ד ברמת השרון ושני פרויקטים של התחדשות עירונית בגבעתיים בהיקף של למעלה מ-600 יח"ד".

איך מתמודדים עם המצב?
"החודשים הראשונים בקורונה היו רגועים יחסית, אך עם היציאה מהסגר ראינו חזרה למספרים שהכרנו לפני כן.  מאוחר יותר, בחודשים העוקבים, ראינו אף עלייה משמעותית בכמות העסקאות". 

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"הרוכשים מחפשים חברה יציבה שמבצעת בעצמה, ובונה בפריים לוקיישן בלב אזורי הביקוש , במחירים טובים ובתנאי תשלום נוחים".

איזה טיפים אתה יכול לתת למשווקים עמיתים?
"זו תקופה להיות יותר סבלניים וגמישים ללקוח מבחינת  תנאי התשלום".

לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות?
"אנחנו רואים ביקוש קשיח ואף עלייה נוספת באזורי הביקוש. היות וההיצע מוגבל, ושום דבר לא ישנה את העובדה שאנשים צריכים מקום לגור, אני לא רואה מצב של ירידת מחירים, ובטווח הארוך אני מעריך שהם אף צפויים לעלות". 

מה הטיפ הכי חשוב שאתה יכול לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"לדעתי מדובר בתקופה טובה לקנות דירה. הקבלנים מתחשבים במשבר, קשובים יותר מתמיד לצרכי הלקוח, ומעניקים תנאים מצוינים ותכניות מימון שיסייעו לו ברכישת הדירה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות