banner
סמנכלית השיווק בחברת יוסי אברהמי // יחצ
סמנכלית השיווק בחברת יוסי אברהמי // יחצ

"לא עצרתי את פעילות השיווק, להיפך, הגדלתי את התקציב בתקופת הסגר"

יפה סדן, סמנכ"לית שיווק ומכירות חברת יוסי אברהמי, מספרת על ההתמודדות עם מגיפת הקורונה. בין היתר מסבירה סדן כי התקופה האחרונה לימדה אותה שיש שינוי בהעדפות הרוכשים, ולמרות אי הוודאות בשוק יש להמשיך בפעילות בכל הכח – וזה מוכיח את עצמו

פרויקט מנהלי השיווק – פרויקט המוקדש לאנשי השיווק והמכירות, ולהתמודדות הלא פשוטה שלהם עם המציאות החדשה. מידי כמה ימים נפרסם כאן ראיון עם מנהלות ומנהלי שיווק בחברות נדל"ן שונות. ביקשנו מכולם לתאר לנו את האתגרים החדשים, הדרכים לפתרון, וגם לנסות ולסייע לקולגות בטיפים שונים.

דרך התשובות של אנשי המקצוע, אנחנו מקבלים הצצה לעולם שלם של ניסיון, החלטות, ויצירתיות, שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים. הפעם – יפה סדן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת יוסי אברהמי.

איפה תפסה אותך הקורונה? עם כמה פרויקטים פתוחים?
"הקורונה תפסה אותי בשיווק של 8 פרויקטים במקביל: בחיפה, הרצליה, תל אביב ואילת".

איך מתמודדים עם המצב?
"בתקופת הסגר הראשון קרו כמה דברים במקביל: עליית הערך של היורו והדולר, התגברות האנטישמיות בעולם ותפיסה של ממשלת ישראל כחזקה ומגינה על תושביה מפני הקורונה. כל אלו העלו את הביקושים לרכישת דירות בפרויקטים שלנו מצד תושבי חוץ. במהלך כל תקופת הסגר אנשי המכירות עבדו כרגיל, משרדי המכירות היו פתוחים וניתן שירות גם באמצעים דיגיטליים מרחוק. חשנו האטה במכירות מצד ישראלים שבאופן טבעי חששו לרכוש דירה, אולם הביקושים עלו מייד כשיצאנו מהסגר בחודש מאי. כעת אנחנו בעיצומו של הסגר השני ותקופת חגים, כך שקשה לי עדיין להבין את נתוני המכירות לתקופה הזאת, נבין אותם בדיעבד".

מה רוכשי הדירות מחפשים היום?
"הקורונה הביאה איתה כמה מגמות בולטות: ישנם יותר ביקושים לדירות גן ולפנטהאוזים וכן לפרויקטים שכוללים את כל המתקנים ואפשרויות מגוונות לבעלי הדירות באותו מתחם: חדר כושר, משחקיה, חדר קולנוע, שומר וכד'. אילת הפכה לעיר מאוד מבוקשת, אנשים מחפשים לרכוש בה דירות נופש. בנוסף, נחשפנו לקהלים חדשים כמו תושבי ירושלים שקונים דירות בקרבת הים בפרויקטים שלנו בתל אביב ובאילת".

איזה טיפים את יכולה לתת למשווקים עמיתים?
"אני מעולם לא עצרתי את פעילות השיווק. להיפך, אפילו הגדלתי את תקציב השיווק בתקופת הסגר הראשון, מתוך הנחה שעכשיו אנשים פנויים יותר לחיפוש דירה מאשר ביום-יום. כאמור, משרדי המכירות אף הם המשיכו עבודתם כרגיל. דרך

לאן הולכים מחירי הדיור? האם הקורונה תוביל לירידות?
"הנתונים שלנו מראים עלייה ברורה בכמות הדירות שנמכרו בכל הפרויקטים – בחצי שנה האחרונה מכרנו כ- 17% יותר דירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הביקושים עלו ובהתאם מחירי הדירות אף הם עולים. אני צופה שמגמה זו תימשך".

מה הטיפ הכי חשוב שאת יכולה לתת למי שרוצה היום לרכוש דירה?
"חשוב לקנות דירה בחברה שמסוגלת לתת מענה אישי לפי צרכי הלקוח. בין אם זה באפשרויות מימון, אפשרויות עיצוב ועוד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות