banner
עדי ברונשטיין // דרור סיתהכל
עדי ברונשטיין // דרור סיתהכל

עדי בראונשטיין מונתה למנהלת השיווק של מרכז חדשנות הנדל"ן בחברת Bricks

בראונשטיין: "ענף הפרופ-טק שהחל רק לאחרונה להתעורר צפוי להיות אחד מענפי הטק הצומחים ביותר בעשור הקרוב ולשנות את עולם הנדל"ן מהיסוד

עדי בראונשטיין (28) מונתה למנהלת השיווק של מרכז חדשנות הנדל"ן Bricks PropTech Innovation שבבעלות יזם ההיי-טק סיון בלסנהיים ואשת העסקים עמליה פז. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת השיווק של בית ההשקעות קוקרמן ושות', ניהלה את כנסי ההשקעות GoforIsrael אשר בהם לקחו חלק  מאות מיזמי טק ישראלים, והתמחתה בגיוס השקעות מהמזרח הרחוק. בראונשטיין גדלה בהונג קונג ובעלת תואר ראשון בתקשורת מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

 Bricks מעניק שירותי חדשנות לשורה של חברות נדל"ן בישראל ובעולם, ומסייע בקידום פיתוח וגיוס השקעות עבור למעלה מ-100 חברות סטארט-אפ הפועלות בתחום, רובן בשלבים מוקדמים. כמו כן המרכז תומך במיזמי טק, בתכניות שונות ובשיתופם של עשרות בכירי חברות נדל"ן מהארץ והעולם המשמשים בו כמנטורים.

בראונשטיין מסרה כי: "ענף הפרופ-טק שהחל רק לאחרונה להתעורר צפוי להיות אחד מענפי הטק הצומחים ביותר בעשור הקרוב ולשנות את עולם הנדל"ן מהיסוד. מדובר בתפקיד מאתגר ומרגש ואני מצפה בכיליון עיניים לתחילת העבודה יחד עם הסטארט-אפים המהפכניים שאנו מלווים".
בבריקס ברכו על המינוי וציינו כי ניסיונה של בראונשטיין בעולם ההשקעות בכלל, וזה של המזרח הרחוק בפרט, ואמרו כי הוא צפוי לסייע לחברה בקידום ופיתוח עשרות הסטארט-אפים אותם היא מלווה. 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות